Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 110mat110 #80516:
Nemyslím si, že by tých pár súčasných kusov spasilo MHD... ?
Reply on: N/A #80515:
Su ako boh. Nikto ich nevidel, ale vsetci veria ze este existuju a dufaju, ze raz pridu medzi ludi a spasia kosicku MHD
Ako to v Košiciach vyzerá s trolejbusmi?
Reply on: monoblok #80512:
Ale porovnaj si košické a pražské T3. Neviem kedy si sa v nejakej viezol, ak vôbec niekedy. To by si sa neodvážil porovnať... Mimochodom, T6 nemajú žiadne problémy s mechanizmom otvárania dverí. To by musel byť minimálne pozlátený, aby sa preňho musel vyradiť celý voz ? To by sa o ne ani Bulhari nehlásili. S dverami to súvisí, ale v úplne inom zmysle.
Reply on: monoblok #80512:
Čo to vykladáš, preboha, za bludy o mechanizme na otváranie dverí?
Inak sa nehovorí "vyradzujú" ale "vyraďujú".
V Prahe trebars ešte budú T3 jazdiť, ale T6 sa vyradzujú, keďže im pomaly končí životnosť mechanizmu na otváranie dverí a oprava by bola príliš drahá. Plus údržba T3
Reply on: KVKV #80509:
Áno, máš pravdu. T3 podobného veku budú v iných mestách ešte roky slúžiť. Viď napríklad Kijev, Odesa alebo Nižný Novgorod.
Reply on: reparil #80507:
Tie peniaze sú viazané na konkrétny účel. Alebo si myslíš, že únia zaplatí nové električky a vôbec jej nebude vadiť, keď sa len tak rozhodne nimi zaplatiť niečo úplne iné? Takto to nefunguje.
Načo kupovat nové vozy ? Aj tých varií je privela. T3 podobného roku výroby v iných mestách ešte dlho budú jazdiť, majú pred sebou tak ešte tretinu až polovinu života. KT8 a T6 by ešte minimálne 10rokov mali zostať v prevádzke.
Reply on: reparil #80507:
A peniaze si mesto natlačí, však?
mohli by to stopnut to opciu a namiesto tych nepodarkov usetrene prachy radsej minut rozumnejsie na dokoncenie modernizacie zvysnych usekov trati v meste vramci MET2 ci MET3 ,briky sa mozu kupit dodatocne aj neskor zatial dobre sluzia ako tie varia(je ich postacujuce mnozstvo, tak aj T6ky tak aj KT8D5 ,par rokov vydrzia este a potom ich nahradit radsej niecim lepsim, modernejsim nizkopodlaznym a konecne aj s klimatizaciou
dodacia doba je do roku 2018, buďme radi že tu ešte niesu, to by pravdepodobne znamenalo koniec T6 v pravidelnej výprave, poniektoré asi aj definitívne...
Reply on: myslavcan #80503:
Aj tak ich už teraz máme až príliš veľa.
Reply on: myslavcan #80503:
Výmysly. Nenávratný finančný prostriedok bol schválený. Len poberateľ si ho akosi doteraz neuplatnil.
Reply on: KosickyTiger #80502:
Upozornenie, nasledujúce slová nemám nijak podložené, sú to len moje výmysly, či?...

Variá ostali uväznené na ministerstve dopravy. Sieťkársky minister ich neschválil, lebo videl, že sú na nič. Uvidíme ako to bude teraz, keď tam je mostár, či pani námestníčka palculienka opráši svoje väzby na híd alebo nie...
Reply on: veteran #80501:
Už ich vidím ako začne výluka vo februári a kopať sa začne v marci.
A mimochodom. Nezdržala sa niekde tá opcia na Variá? Čo vyrábajú nový prototyp ? ?
Reply on: LUKYmhd #80499:
Áno, keď potrebujeme mať zaděláno na priesery a výluky typu IKD, tak stačí v lete... Roku 2018 ?
Reply on: LUKYmhd #80499:
stačí v lete? ?
Reply on: veteran #80498:
Stačí ked začnú v lete.
Reply on: reparil #80496:
Áno, naplno sa bude makať, ale maximálne ústami ? Kopať sa tak skoro nebude.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.