Reply on: veteran #79281:
No, vyhláška, ktorá upravuje (okrem iného) aj označovanie vozidiel MHD - 124/2012 Z. z. - nanešťastie označenie linky v interiéri tuším neupravuje nijako... ? https://www.slov-lex.sk/pravne-predpisy/SK/ZZ/2012/124/
veteran
Zariadenie ako záložňa na stanici nemá čo hľadať. Navyše tvrdím, že ani obchody s handrami. V rámci štúdie tzv. Terminálu Stred bola nakreslená druhá staničná budova smerom od Bosákovej ulice (zobojsmernenie stanice). Tam je priestoru na, povedzme, ďalšie obchodné centrum rozumne integrované do druhej prijímacej haly.
Architektúra: no o tom škoda rozprávať, bolo len dolepené akési prečudesné UFO, ktoré rozbilo koncept pôvodnej budovy. Mimochodom, tá budova nebola až taká príšerná, ako sa o nej rozprávalo. Jej problémom bola strašná zanedbanosť.
Predstaničný priestor: tam sa ani len nezakoplo. A to ani cez IKD, ani cez tento projekt. Nikto sa toho nechytil. Je to len obrovská betónová ploščaď. Keď má mesto takto privítať nejakého chudáka-cudzinca, ktorý sem príde vlakom, tak to je smutné...
Infocentrum: keď už sa tak strašne chvália, ako spolupracovalo ministerstvo s mestom. Prečo nerokovali ŽSR s DPMK (resp. ich nadriadené orgány), aby na stanici bolo zákaznícke a informačné centrum? Prečo musí predaj lístkov suplovať PNSka? Odkiaľ má chudák cudzinec vedieť, že v PNSke splaší nejaké lístky na MHD? A aké si má vlastne kúpiť? No to sa dozvie až z vitrín kdesi v severnej časti ploščade. Možno, ak budú aktuálne, čo tiež nie je železným pravidlom. Prečo to nemôžem mať v jednej miestnosti ideálne v blízkosti chodby vedúcej z nástupíšť? Prečo je zákaznícke centrum zamaskované kdesi v polorozpadnutej budove na Roosevelovej?!
Informovanost: Prečo v budove nie je displej s odchodmi spojov MHD? Prečo tam nikde nie je mapa ploščade, kde by boli nakreslené nástupištia autobusov a električiek s rozdelením liniek, ktoré z nich odchádzajú? A naopak. Prečo pri výstupišti z električiek nie je informačná tabuľa s odchodmi vlakov? To nikomu nenapadlo? Netreba nám?