Daný "spoj" je presun naprázdno z NO na Bruselskú (preto danú cestu ukazuje len ako 1 zastávku), nie je v CP. Je to chybička, vyhľadávač by tieto spoje štandardne ukazovať nemal.
...a vitrínky rosiace sa a namŕzajúce zvnútra so zámkom (!) vsadeným do plexiskla. To musel vymyslieť riadny pako.
Inak, tie naše skvelé ultramoderné displeje skolil mráz alebo čo? Krajský súd nič, Dom umenia nič, Námestie osloboditeľov nič, Staničné námestie nič...
Historické zastávkové označníky vyzerajú skôr ako reinkarnácia, podobne, ako košické kandelábre. Vyzerajú fajn, no majú zásadný problém: osadili ich priamo pred svetelné tabule tak, že ich čiastočne zacláňajú. Takto sú viac na oštaru, než na účel.
Veľká škoda, že u nás nie je možné urobiť tomuto analógiu. Viem si to predstaviť maximálne na Námestí Maratónu mieru, no aj tak by šlo len o akýsi pokus o atrapu (ani len pozícia zastávky nesedí).
K snímku vpravo, odstavená 617 a lokomotiva LAEV - "toto je bezbarierovost". Tam nie je zastávka, to nie je nástupný ostrovček, preto tá vačšia vzdialenost od chodníka.
Poznámky k Miskolcu.
Tiež tam nebolo všetko bez problému. Na rekonštrukciu smyčky u nádraží údajne neboli peniaze či to nezahrnoval projekt (?), vozy Skoda tam museli kvoli prípadom vykolajenia jazdit velmi pomalu, stav trval ešte v máji 2015. Už je zrekonštruovaná? Nástupné ostrovčeky sa robili nadvakrát, spočiatku za prevádzky KT a zmiešanej tam boli z boku prirobené akési trámy, velmi nevzhladné. Tento rok už prerobené. Udajne na prianie obyvatelov boli znovu osadené historické zastávkové tabule. Vozový park možeme závidiet.
Praha údajne prejavila záujem o odkúpenie niekolkých KT8.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
veteran
Na Hlavnej pošte displej baví, aj na Sennom trhu.