No tak či tak pomaly ale isto sa ta reko tých trati ako tak blíži ku nejakému uspešnemu koncu, teda možno do vianoc sa aj povezieme v nových brikách a po všetkých pôvodných trasách všetkých našich linkách.. Bude sa zrejme aj tvoriť nový CP liniek 2,3,4,6,7 tak aby to nejak nadväzovalo. No zaujímalo by ma či sa nejak aj zohľadní nielen interval, ale prihliadne sa aj na "novu" kapacitu výpravy vozov..??
Myslím ak napríklad interval nejakej linky v špičke bol 15 minut (a jazdila tam suprava 2xT3) a cez vikend 20 minut (a jazdilo tam solo T3), teraz bude na väčšinu tých liniek nasadené plusko, no cez špičku pri pôvodnom intervale bude hodinová kapacita "nižšia", naopak cez víkend "väčšia" ?? A ako to je s vozo km ? Každý voz (T3, 2x T6, KT) mal svoj "koeficient", už sa vie ako sa bude rátať "plusko" ?? No ved necháme sa prekvapiť.
Odvovodnenie: Treba vykonat skusky a meskanie je sposobene nutnou koordinaciou s MEU. Ktorym MEU? Tym co je na NMM na cas a uz hotovy alebo ten na NO ktory je s brutalnym predstihom a do IKD uz nezasahuje?
:-))) uz sa len smejem.. ze ich doteraz za to uz nepokutovali a stade uz davno nevykopli.. tych smradov len vyhostit z mesta bez milosti a bez zaplatenia-este by som pokuty od nich sudnou cestou vymahal za dodrbane cele IKD a nie im este platit! a potom ich hnat cim skor stadial prec ako tych smradlavych vychcanych a vypocitavych utecencov,ktori kde pridu nechavaju za sebou spust ako nasi cigani.. a nevolat ich nikdy viac!!! a zobrat im licenciu bez milosti!taka firma by na zapade neprezila 1 den! ? dodnes sa cudujem ako mohol vobec takyto totalne amatersky paskvil vyhrat tender.. kto to teraz po nich bude cele opravovat? ?
Pre porovnanie Mníchov:
Ostfriedhof Gleiskreuz (čierna 1): od mája do novembra t. r.
Derbolfinger Platz Wendeschleife (čierna 8): od júna do augusta t. r.
Tá slučka je menšia, než naša Havlíčkova či Amfiteáter, dvojkoľajná, no bez koľajových spojok či vratnej koľaje. Keďže sa tam spomína "Gleiserneuerung" a nie "Sanierung", beriem, že ide o celkovú obnovu (tieto končiny Mníchova nemám overené na vlastné oči).
Takže termíny MEU sú s týmto minimálne porovnateľné. Dúha je niečo celkom iné, Kuzmányho mala byť hotová do konca októbra m. r., maximálne do Vianoc (ak by sme pripustili nezrovnalosti v projekte).
Ty naivný teoretik, pozri sa, ako za týždeň opravili kus trate s obratiskom například v Mülheime a. d. Ruhr (linka 104 na letisko Essen - Mülheim). Asi 3 roky mimo prevádzky.
Tak ale na druhú stranu, pozrime sa na to, aké termíny Eurovia dostala V Nemecku by jedno obratisko a 250-metrový úsek s jednou križovatkou spravili do týždňa. To len na Slovensku má každý na všetko čas.
Nezrovnalosti v projekte napr. Eurovia rieši(la) s projektantom vo vlastnej réžii behom niekoľkých dní (obratom), naproti Dúha s tým otravovala mesto a dávala si poriadne načas, preto to aj trvalo celé týždne, či dokonca mesiace.
ale zoberte si na druhu stranu eurovia vraj dokonci svoje uzly v mesacnom predstihu! pani to je rozdiel oproti duhe jak hrom, klobuk dole! pritom ziadne ine terminy vramci MEU nepadli ako to bolo v pripade duhy ktora samozrejme mala vsetky terminy hlboko v zadnici.. tak to ma vyzerat! hned vidno kto je ozaj seriozny a kto sa na serioznost len hra.. verim ze MET1+MET2 bude robit uz len eurovia.
Rudyke902
Myslím ak napríklad interval nejakej linky v špičke bol 15 minut (a jazdila tam suprava 2xT3) a cez vikend 20 minut (a jazdilo tam solo T3), teraz bude na väčšinu tých liniek nasadené plusko, no cez špičku pri pôvodnom intervale bude hodinová kapacita "nižšia", naopak cez víkend "väčšia" ?? A ako to je s vozo km ? Každý voz (T3, 2x T6, KT) mal svoj "koeficient", už sa vie ako sa bude rátať "plusko" ?? No ved necháme sa prekvapiť.