Keď vypovie dobíjanie, mal by sa vodič odobrať do vozovne a nie čakať, kým sa vybijú batérie. Vozidlo, ktoré má vybité batérie nemá, okrem iného, funkčnú ani elektromagnetickú koľajnicovú brzdu a do vozovne by sa malo prepravovať výhradne zaistené z oboch strán.
Aké pálenie kolies vzniká sklzom pri trakcii inak pri tlačení a inak pri ťahaní? A strata spôsobená tlačením určite väčšia nebola, na odkuplovanie, obehnutie (ktoré v tom konkrétnom prípade ani nešlo) a nakuplovanie počítaj minimálne 10 - 15 minút. Pri sunutí má súprava dostať dispečerský sprievod na zaisťovanie voľnosti jazdnej dráhy, vodiči do ruky vysielačky na komunikáciu a nie je čo riešiť.
Krasneho, chysta se sjezdovka z vozovny Pisoarky, a par dalsich. Jde o vyhybky s dost podstatnym bocnim razem, takovych tu bude povic. U vozovny je uz ted spomalena rychlost a stejne se testuje moznost provozu bez koleji
K vysielackam doplnim, ze ak vypovie dobijanie baterie, a vybiju sa baterie, potom je cela elina "mrtva", nereaguje na nic,ani vysielacky. Preto sa niekedy riadici elektriciek pri tlaceni dorozumievaju pokrikmi, alebo pistalkami...Dokonca raz som sa podobneho dorozumievania zucasnil...stal som v zadnej casti 1.vozidla pokazenej supravy a na pokyny riadica pokazenej supravy som daval navesti riadicovi, co nas tlacil.
Dnes na L3,L4 solo vozidielka.
Atypicka situacia na NO, kde sa predbiehali 2 trolejbusy.Prvy na svojej linke stal na zastavke, no musel stiahnut zberac, aby ho predbehol presuvajuci sa trolejik.
Mam malu pripomienku pre vodicov Solarisov. Ziadal by som viac vsimavosti ked sa smazi nastupit alebo vystupit clovek na voziku. Myslim na vyklapaciu plosinu pri strednych dverach.
Aj také sa stalo. 30.10.1978 - súprava T3 #229 a 298, jazda "dole amfiteátrom" - predpokladaná rýchlosť v čase vykoľajenia max. 85,9 km/h - 8 osôb namieste mŕtvych - vodička zomrela po prevoze do nemocnice - 10 ťažko ranených - viac ako 100 ľudí malo stredne ťažké a ľahké zranenia...
V tom prípade, ktorý spomínal Shorty, áno. Ale nemožnosť zabrzdiť, to sa takmer nestáva. V prípade väčšej poruchy sa vyskytne väčšinou, laicky poňaté, iba nereagovanie na jazdu.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Vševedko