K vysielackam doplnim, ze ak vypovie dobijanie baterie, a vybiju sa baterie, potom je cela elina "mrtva", nereaguje na nic,ani vysielacky. Preto sa niekedy riadici elektriciek pri tlaceni dorozumievaju pokrikmi, alebo pistalkami...Dokonca raz som sa podobneho dorozumievania zucasnil...stal som v zadnej casti 1.vozidla pokazenej supravy a na pokyny riadica pokazenej supravy som daval navesti riadicovi, co nas tlacil.
Dnes na L3,L4 solo vozidielka.
Atypicka situacia na NO, kde sa predbiehali 2 trolejbusy.Prvy na svojej linke stal na zastavke, no musel stiahnut zberac, aby ho predbehol presuvajuci sa trolejik.
Mam malu pripomienku pre vodicov Solarisov. Ziadal by som viac vsimavosti ked sa smazi nastupit alebo vystupit clovek na voziku. Myslim na vyklapaciu plosinu pri strednych dverach.
Aj také sa stalo. 30.10.1978 - súprava T3 #229 a 298, jazda "dole amfiteátrom" - predpokladaná rýchlosť v čase vykoľajenia max. 85,9 km/h - 8 osôb namieste mŕtvych - vodička zomrela po prevoze do nemocnice - 10 ťažko ranených - viac ako 100 ľudí malo stredne ťažké a ľahké zranenia...
V tom prípade, ktorý spomínal Shorty, áno. Ale nemožnosť zabrzdiť, to sa takmer nestáva. V prípade väčšej poruchy sa vyskytne väčšinou, laicky poňaté, iba nereagovanie na jazdu.
No to je logické, ale zober si do úvahy fakt, že len samotné spriahanie dvoch vozidiel a kontrola ich zaistenia a odistenia poruchového vozidla dá dosť zabrať. Na druhej strane v prevádzke, keď sa pokazí nejaká električka, tak tá pred ňou je už kdesi v nedohľadne a tá za ňou tú pokazenú doženie a "zahatá". Skús si tú situáciu predstaviť. "Zdochnutím" sa myslí to, že Ti vozidlo vypovedá akúkoľvek poslušnosť.
Hmmm tak to som nevedel. Logickejsie sa mi zda tahanie, ale niekde bude hacik ze ? ? A co myslel tym "zdochlo"??? Vies ako lajik nemam ani ponatia co v takej situacii ako bola popisana sa moze z elektrickou stat. Ale zaujima ma to...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Diggi
O odčlenení Šace by sa muselo rozhodnúť v dvoch samostatných referendách
http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=28.10.2004/52476K