Pochybujem. Eurovia má podľa mňa roky skúsenosti na mnohých stavbách, techniku aj dostatok kvalifikovaných ľudí. To nie sú traja JUDr., ktorí sú výhradne závislí na subdodávateľoch a ešte majú drzosť neplatiť im. Výsledky vidíme denne a sranda skončí alebo naopak začne 31.12.2015 ?
na R7 chodili aj pred vylukou solo vozidla, tak neviem co riesis .. mimochodom, 12.55 odchadza z Amfiteatra dvojicka na R4, ktora nesie pracovnikov USS na zmenu .. zato uz DPMK nemoze, ze oni sa narvu do sola a sami si vytvaraju kulturu cestovania ..
Opcia. Už len toto nám chýba. A s ňou vpred k ďalšiemu obmedzovaniu kapacity (veď nemáme koho voziť, že jo).
Mimochodom, R7 o 12:48 z Amfiteátra do železiarní: NARVÁNO, NARVÁNO, NARVÁNO Tak vyzerá kultúra cestovania v 21. storočí? Alebo nám tu topmanažment podáva reminiscencie na eRky spred 30 rokov? Ďakujem, toto si viem predstaviť aj bez takejto pomoci ?
Dnes pracovníci eurovie asi premeriavali koľajnice s takým vozíkom v úseku kruhový objazd- Bardejovská. Ale ako som videl návrhy,tak rekonštruovať sa zatiaľ má len tá križovatka pri Bardejovskej ?
nemalo byť .."cca 30 či 30 dalšíc." ale cca 20 či 30 dalšíc sorry
aspoň podla článku :
"..Prvých 23 električiek má doraziť do konca budúceho roka. Opcia na druhú várku 23 kusov, ktorá by mala byť do 2 rokov od podpisu zmluvy, bude viazaná na eurofondové obdobie 2015 - 2020..."
Pán Haraši o čom rozpráva? Že Praha kúpila 197 električiek rovnakého typu ako my a z toho len jednu klimatizovanú? ? ? ? To musí byť nejaký tajný projekt ?
PS neberte to ako výsmech ani urážku mne sa varia v celku páčia ale skôr Brnenské teda LF2 nie plus ale v BA sú asi krajšie o kvalite a "modernost" Varií to nemá nič len čisto ako šotous.
Nie je kde brať. Na najvyššej funkcii podľa mňa stačí všeobecne schopný manažér a nemusí byť odborník na dopravu. Skôr je to o jeho podriadených, ktorí už majú rozumieť svojim postom a byť poradným orgánom v konečnom rozhodovaní GR.
Ako sa ľudovo hovorí: "Tí tam hore sa menia a my dole zostávame".
A kde takého odborníka na dopravu zoženieš? Posledným odborníkom na dopravu vo vedení bol pán Reiprich, žiaľ v poslednom období sa obklopil nesprávnymi osobami. Teraz sa dá zohnať akurát absolvent bezp. managementu, ochrany životného prostredia a"Píár"a fakulta ekonomického odžubávania a pod. A ak náhodou aj pár nejakých šikovných mladých skončí VŠD žilinskú takéhoto zamerania, takidú do civilizovaných krajín, kde ich vzdelanie nájde uplatnenie. Nám stačia vo vedení zubári, poľovníci, trávnikári, pekári a podobná elita
Stale som si myslel, ze to je jedna firma. Ale aj tak, z riaditela jedneho mestskeho podniku je riaditel ineho mestskeho podniku... Nemyslim, ze sa niekam posunieme. Treba tam konecne odbornika na dopravu nie len na prelievanie mestskych penazi.
Pletieš si Mestské lesy a Správu mestskej zelene. Prví rúbu drevo a druhí kosia trávu. Pred zeleňou robil pán v nemocnici, čiže tiež výborný kvalifikačný predpoklad. Inak v novej dozornej rade tuším bývalý starosta Košickej Novej Vsi, keby ste náhodou niečo nechápali ohľadom miestnych intervalov... ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
110mat110