By ma zaujimalo kto vymyslel tuto sotodogmu znacky CAF. Nejedna sa o nic ine len nevkusnu napododebinu Alstomu. Keby tu dakto hajil aspon Siemens alebo Ansaldo Bredu tak nepoviem nic ale CAF? To som potom fakt rad ze mame Varia.
no predsa vitaz by bol CAF lebo by sa postupovalo opat systemom najlacnejsej ponuky.. no to sa ale nestane ani nahodou a najma nie po tom co CAF zazil v poslednom tendri a jak bol odpinkany a neuspel resp nemal sancu ani v odvolacke.. spanieli nie su blbi aby 2x vstupili do tej istej rieky ked vedia ako to u nas chodi a ako to cele nakoniec dopadne.. oni radsej pojdu k rozumnejsim madarom ci poliakom tam sa take spinavosti ani zdaleka nerobia a hlavne tam nemaju takto blbym komunistickym systemom nastavovane tendre ako u nas aby nemohli uspiet..
Zase podľa mojich informácií? zdroj môžem uviesť: http://pragoimex.cz/category/produkty-2
TWT LF4 ani nevyrába, takže asi LF4+. A keď už by sa nahradzovali KT8D5 tak by skôr mesto kúpilo obojsmerné LF3/2 .
romeo: myslím si, že DPMK vedel víťaznú firmu (SOR/TWT) už dávno pred vypísaním súťaže?
jaj forrest,pochop že to nefunguje tak,že si niekto z dpmk zmyslí,že teraz vyberieme škodu a hotovo ? ešte ani výberové konanie nebolo ale máš "zaručené" info ?
ani LF3, ani LF4, mam info ze na 99,9% budu dalsie elektricky pre kosice dodane od skody ? zdroj nemozem uviest kedze dotycny si to z logickych dovodov nezelal.. zda sa ze mesto aj dpmk sa poucili z predosleho nakupu ? kazdopadne ich dodanie je viacmenej planovane az po dokonceni projektov rekonstrukcie trati IKD, MET a MET2 takze zatial sa s tym neponahla kedze sa este musia dodat vsetky vysutazene LF2+ ktore maju prioritne nahradit odchadzajuce T3
Tych sudruhov zhora ja nemusim pocuvat, oni pocuvaju mna, ja som ich tam dosadil a robia to co chcem ja. S variami som tiez spokojny, kedze som snim nesiel ani raz, nepostrehol som ziadne poruchy ani problemy. Ziadne problemy = vsetko funguje perfektne a ja mam radost ked veci funguju tak ako maju, proste co si viac clovek moze priat. Variom so nesiel ani raz nie preto zeby som nechcel ale tak ked vyvazam svoju tlustu rit na mojej najnovsej S8 za prachy danovych poplatnikov, nemozem ich znehodnotit tym ze auto bude stat chapes.
Ta čekáááj, to ne ceľkom tak budze - ak na jednom voze, jednom podvozku sa postupne uvolnia 3 kolesá, tak to celkom s kostolným poriadkom nebude, je to závažná vec ohrozujúca bezpečnosť, nie 2 x spadnutý chmuľo zo schodov. Lenže tieto veci naše médiá nejak nevzrušujú...
takze ovce ako sheep su vlastne s variami celkom spokojne nie? ? takze ked sa nad tym tak zamyslam vlastne naco takym ovciam skody, caf-y alstomy ci bombardiery ked je potom vsetko naprosto v uplnom poriadku,ked su tu sami zastancovia rasiho kadibudiek co vzdy vsetko pekne spapkaju co im sudruhovia hodia zhora.. ? a podla plusiek co ti dali vidim ze vacsina z vas je s tymto stavom vlastne maximalne spokojna ? tak nakupme rovno a vymenme hned aj vsetky ostatne briky za tie iste varia a bude..a zvysok eurofondovej sumicky nech sa opat stuneluje.. ved naco ovciam nieco lepsie ze? ? hlavne ze budu v meste nove duhove kolajnice.. ?
S tymi variami to vlastne vobec nie je take zle, ked nase CKD elektricky boli nove, tak sa v nich obmenila vacsina elektroniky kym sa dali uplne do poriadku. To ze dneska media zarabaju na tom ze napisu otom ako nejaky dedo spadol zo schodov alebo zdochla brika na polceste na stanicu neodraza skutocnost - spolahlivost alebo technicku kvalitu vozidiel.
Ale to iste možeme napísať o Varich, ako som už spomenul, v Česku jazdia Varia vo všetkých mestách s električkovou dopravou bit pod roznym označením (LF, LF +, LF3, LF2 / 2 IN..atd) a sú bezporuchové. Povedzme, že tá "zlá séria" vyšla na Košice, ikdyž o sériu nemožem asi hovoriť, pretože je to inakší typ než v Česku. Porovnávam čo si napísal o Škode (závada iba v Prahe, ale v ostatných mestách ok), aby som bol neutrálny, je otázka do akej miery médiá skresľujú informácie o poruchovosti u Škodovky, či je to tak vážne alebo nie. Tým by som chcel nadviazať na kolegu, či to médiá u nás prezentovala ako fatálne poruchy a pritom o technické veci stránky nemajú ani páru, čo predpokladám, že sa mohlo stať, pochybujem, že redaktor košického korzára má vzdelanie v technickom směru.Tím to nechcem nejako zľahčovať , pretože je tu fakt, že v prvých dňoch električky blokovali dopravu z roznych důvdů (technické problémy, zlé riadenie vodičov). Avšak Varia ako taká mi nevadí, ikdyž jem zástanca Alstom alebo Bombardieru, inakšie vdaka za info ohladom "múch u Bombardier".
Alco