a ked ja ti napisem ze 30 rokov jazdim na autobuse a pojazdil som celu europu ? uveris mi ? poznas ho osobne ? a aj ked ved som sa len pytal alebo som to chcel s nim prebrat ... ja som mu nenapisal ze hej irizar pises hluposti
Tá stopka tam musí byť, lebo ak chcete dať prednosť vozidlám sprava - z Kukučínovej od Žižkovej - kvôli rozhľadu tam nie je vidieť, nie je dodržaný rozhľadový trojuholník, takže z hľadiska bezpečnosti cestnej premávky tam stopka musí byť. A polícia vie, že križovatku musí v čase dopravnej špičky riadiť.
Vek ešte neznamená to, že je niekto múdri, to len tak na okraj. A čo sa týka reťazí irizar jasne napísal praktickú skúsenosť pri ich nasadzovaní na autobus a stále dookola tu niekto spochybňuje jeho skúsenosti z poza stola tak neviem ako inak to mám nazvať.?
ja som nepovedal ze som na to odbornik .... len som povedal ze by to mozne asi bolo ... takze by si si mohol odpustit take reci... nemam ani 10....15... ani 20 rokov keby si ma mal v umysle povazovat za decko ....? odbornik je tak forest alebo rudyke a im podobny ...
Za to može ta STOPka na Rastislavovej, pretože aj ak je voľna cesta musi tam stať každe jedno vozidlo miesto toho aby ich prešlo viac naraz a uvolnilo križovatku.
No, naozaj záleží na tom, ako striktné kritériá na nemennosť trasy si dáme. 33ka mala dlhodobý odklon trasy cez Džungľu počas výstavby MÚK Dargovských hrdinov.
Sedemnástka mala krátku epizódku s trasou na Ťahanovce (potom z nej spravili 36ku).
Trasa sa čiastočne menila na Terase (najprv len po Luník II, potom po Popradskej, nakoniec až po Luník VIII). Pôvodná 17ka chodila na Terasu od amfiteátra. Až neskôr, keď postavili sídlisko Kuzmányho a novú Vojenskú ulicu, tadiaľ pretrasovali aj autobusy.
Trasa sa menila aj v 70. rokoch – linka jazdila po Kuzmányho ulici okolo Fatry až ku pošte ako náhrada za zlikvidovanú ED. Drobné úpravy trasy sa diali aj v okolí stanice pri prestavbe predstaničného priestoru.
No a na záver – teraz do toho všetkého pridali aj predĺženie linky na Furču...
110mat110