Reply on: Sarko #754:
zo štátneho rozpočtu 220 300tis.Sk
z mestského rozpočtu 157 800tis.Sk
Z tých kapitálových išlo napr. 103mil. na reko 30 busov a ich prerobenie na CNG. Už ich je takmer 80

Neviem kde by som sa mohol dopátrať tých Košických. Jednoducho je jasné, že aj mesto muselo dať niečo na kapitálové investície a tie by som navrhoval presunúť z položky kapitálové do položky bežné.
Vladimír
1. Myslím, že akusticky hlásiť cestujúcim prestup na iné linky je zbytočnosť. Ak chce DP takúto informáciu poskytnúť, môže ju zaradiť do vizuálnej informácie cez vnútorný displej. Ak by to tie všetky linky krákalo, tak by cestujúci začali asi rozbíjať reproduktory pri každej ceste centrálnou časťou mesta.
2. Ako už bolo písané v bratislavskom fóre, vetička "Nasleduje" pred názvom zastávky je veľmi nešťastná. V Žiline sa používa "Ďalšia zastávka", v Prešove a Košiciach "Nasledujúca zastávka". Môj názor v tejto veci je nemenný - ideálne by bolo "Nasleduje zastávka". Prečo? Oproti BA to má výhodu, že je cestujúcemu jasné, čo nasleduje a zároveň sa eliminujú jazykové nezmysly typu "Nasleduje Zemiakové sklady". Oproti ZA, KE a PO to prináša normálny oznamovací charakter vety a činnom rode. Ani sa žel. stanici sa predsa nehlási "v odrážkach", ale normálne.
3. Rozhlasové vysielanie, či akákoľvek hudba vo vozidlách MHD >> blbosť.
Re #718 Sarko: Aké typické a blízke DPMK. Električkovú trať na Masarykovej zrušili preto, lebo územný plán počítal o 20 rokov s výstavbou nadjazdu. Odvtedy však prešlo takmer 40 rokov a nadjazd nestojí, električka nepremáva. Preto ani nerozmýšľajme nad trolejbusom na stanicu, lebo tak reálne asi o 20 rokov bude radikálne priestor zastávky prestavaný (ach, nebesia, šak to budem už štyridsiatnik!)
Re #742 1018: Môžeš mi vysvetliť, prečo, ak má DPMK nedostatok kĺbových autobusov, objednal pre rok 2003 všetky možné typy autobusov, len nie kĺbové? Nerozumiem tomu.
Re #743 J: Neviem o tom, že by sa uvažoval o SU18 v Košiciach.