Na zastávkach Radnica st. mesta, Hlavná pošta, Krajský súd sa začali rozoberať JCD ecaux prístrešky, a automaty na lístky. Na stanici "iba" prístrešky.
no tak nas oboznam potom s tym ako to funguje, mozno pracujes s eurofondami a prerozdelovanim financnych prostriedkov na dane ucely.. rad sa necham poucit.. alebo zeby to nebolo na dane ucely? ?
za tieto prachy sme uz mohli mat zrekonstruovane vsetky trate v meste+ nakupene a vymenene vsetky briky minimalne za skody 30T ci bricky od CAF +nakupene a vymenene aj vsetky trolejbusy..stacilo vypracovat eu projekt kompletnej obnovy dopravy v meste a predlozit organom v EU a mali by sme prachy na to.. toto je sila, s ktorou sa vlada nepochvali ze sme prakticky nevycerpali ani polovicu prachov doteraz..a nech este niekto za tejto situacie na dpmk ci v meste otvori hubu a povie ze je nieco drahe ,alebo ze nie su financne prostriedky... hanba! http://aktualne.atlas.sk/s-tymto-sa-vlada-nepochvalila-brusel-nam-pozastavil-cerpanie-eurofondov/ekonomika/slovensko-a-ekonomika/ ?
...a zarucene info z podnikovych knih. Dost sa cudujem, ze tam nepisali o praktikach hnusnuch kapitalistov z Viedne, ktori potajomky chceli predat elektricku do Ostravy... a len vdaka pokrokovym poslancom komunistickej strany im v tom bolo zabranene ? (pritom by to bola pravda)... Jasne, ze nepisali, ved podla tej istej knihy predsa zahranicne firmy nemohli v CSR podnikat (blud).
Kuzmanyho bola novostavba. Stare kolaje boli zlikvidovane v 70. rokoch (su foto) a zostal len zeleny pas, kde sa parkovalo (aj z toho su foto). Novu trat postavili v rozmedzi april-jun 1986.
Jeden znamy sa v tom case pytal stavbyveduceho, aky zmysel malo zrusenie trate, ked sa potom o cca 15 rokov obnovuje. Bolo mu oznamene, aby do toho laskavo nestrkal nos, ze to nie je jeho vec.
Máš pravdu.. ale možno sa pomýlili a mal tam byť rok 1983... hoc ani to nie je nejaký presný údaj... ale Kuzmányho sa rekonštruovala niekedy v 80-tych rokoch nie ? Opravte ma ak sa mýlim...
Tá veta je blud jak Brno. V roku 1963 sa dokončila rekonštrukcia Komenského. Na komplexnú výmenu koľají na Južnej triede a v Barci už ale yabudli (bola takmer o 20 rokov neskôr). V roku 1989 sa vymenili koľaje na SNPčke a Komenského, predtým na Boženy Němcovej a Hviezdoslavovej. No a ešte rýchlodráha.
Tatranka
A "zaručené" spomienky pamätníkov...?