Takže služobný príkaz o temperovaní vozidiel je na svete a figuruje v ňom trojka:
1. do +3°C
2. od +3°C do -3°C
3. pod -3°C
Ak chcete tip: voz 500 kúri v "A"-čku stále (nemá vypínač na kúrenie), takisto sa zohrejete aj u mňa vo voze, ak mám T3(odpadové teplo) ?
Určite ste si všimli na križ. pri Kr.súde "nový" odbočovací pruh. To nie je nič zaujímavé ale všimnite si ten semafor, čo dali 15cm od tram. A tak NP vozy musia sklápať zrkadlá pri prechádzaní okolo semafora ? ? ? Takáto kuriozita môže byť len hádam v KE.
Ale idem preštudovať Zákon o dráhach, tam určite nie je prípustná takáto vzdialenosť cudzích telies pri trati ? ? ?
One question mám: nevšimol si dnes niekto ráno na Hornádskej plyňak?...Ak som dobre videl mal vzadu kocky, ale chýbal mu text SPP. Tak teraz neviem či som v tej závratnej rýchlosti preplnenej 11-ky 4205 nestihol všimnuť, alebo ozaj máme niečo také... ?
Tie preskoky su v pohode, velmi dobre vies, ze proti logickym a podlozenym navrhom nemam nic proti. Preskoky ako take su OK, ale to prevedenie do grafikonovej podoby (v suvislosti so zakonom 121/2004) je priserne a som rad, ze nezacalo platit tak, ako malo. Niektore skoro 13-hodinove sluzby, kvantum preskokov uplne nazmyselnych, ranne a odpoludnajsie casti trhanych sluzieb nezmyselne pospajane, atd. Musel by si vidiet, prestudovat. Vlado poviem Ti, des! ?
Keby vlak jazdil rychlejsie, keby nestal za kazdou vrbou a keby jazdil castejsie, tiez by som s nim chodil, ale...
Ja viem ze sedenie je v granuse fajn, aj motor je sviznejsi, aj zvuk prijemnejsi, ale aj tak je to taka vrzgava krabica ?
Vladimír