Riesit som nechcel nic, len ma zaujimalo, ci by DP dal aj NP na ine linky, keby sa robili prejazdy. Mne to neprekaza. Ved nech je aj na L3 alebo L6 nizkopodlazna.
Kto Ti môže za to, že chodiš gumokolom? Ceny za vlak sú také, ako som popísal. Jednosmerný 42 a spiatočný tuším 65 alebo tak nejak.
Re #7307 eMareq: Čo by si chcel riešiť s nízkopodlažnými vozidlami? Prečo by sem-tam NP KT nemohlo vykonať namiesto L7 a 9 aj nejaký spoj na L3? Vôbec neviem, v čom by mal spočívať problém.
Boli to palubné počítače, displeje a označovače poľskej firmy R&G Mielec. V Košiciach sa napokon nepresadili. Úspešne však tento systém používajú v Žiline, Prešove a Nitre.
Asi ich uz nic ine nenapada. Vlastne ta L9 a L6 by mohli robit prejazdy, (obdobne L3 a L7) len by bolo treba vyriesit co s nizkopodlaznymi vozidlami)
Dostal sa mi do ruk clanok zhruba 8 rokov stary pojednavajuci o vymozenosti a to o elektronickych oznacovacoch, displejoch, ktore mali KE na skusku v dvoch autobusoch. Musim este zmensit subor a pridam to na MD.
Jeden z nich bol 6412, vie niekto ktory bol ten druhy autobus?
☺ DNEŠNÝ VÝJAZD SOLARISOV:
Linka 13: 5101,5103
Linka 11: 3519! (potom linka 27)
Linka 12: 3531,3514
Linka 16: 3515
Linka 18: 3502,3508,3520
Linka 19: 3512,3513,3517
Linka 30: 3522,3530
Linka 32: 3503
Linka 36: 3501
Linka 37: 3521
Sarko