Čo je to za hlúposť, že na Citelisy nemajú dodávatela ? Dodávatelov nd na busy je niekolko; zrejme niekto v dpmk si neplní povinnosti. Predsa niekto má na starosti (berie za to plat) harmonogram opráv, sledovanie priebehu km vozidiel , prehlad - štatistiku závad, a podla toho je povinný mať na sklade potrebné nd.
Nejde tu ani tak o citelisy ako skor to, ze kupime vozidla a prevadzkujeme ich uz 3 roky a nemame dodavatela na ND to sa moze stat len v KE. Kazde vozidlo pocka skora odstavka pokial niesu ND nie len citelis.
ked ide niekto trolejom z terasy na furcu, aj bez vyluky vacsinou prestupi na NO na 15ku (neratam ludi zo spodku furce), takze toto nie je nic nove
a spomen si na rok 2008, ked bol podobny problem, ze neboli dokonca vypravovane sluzby, pretoze vodici aj ked prisli rano do garaze, nemalina com jazdit. Staci sa prist pozriet cez spicku na VSA, ako je tam pusto, a zas na hornadskej voz na voze
Vlastne cely problem (ohladom citelisov) vznikol tym ze byvale vedenie nakupilo plno tych smradlavych citelisov.... Niesom ich odporca ale myslim si ze keby sa nakupily trebas take Solarisy tak by neboli problemy s tymi katalizatormi. Tolko mojho nazoru.
Ľudkovia, keď som napísal, že nie sú, tak proste nie sú vozy nazvyš. Cez víkend je situácia iná, výprava je omnoho nižšia ako cez týždeň, preto budú v plnej trase nahradené 71+72 autobusmi tak, ako v deň maratónu. Z dôvodu odstavenia vyše 50 autobusov kvôli rôznym technickým poruchám je dnes problém aspoň ako tak pokryť bežnú autobusovú výpravu. Vozidlá sú odstavené, lebo nemajú pneumatiky, lebo nemajú náhradné diely. Všetko čo má kolesá a je možné opraviť to, je vonku. Náhradné diely sa získavajú z odstavených autobusov. Chýba dodávateľ pneumatík, chýba dodávateľ náhradných dielov na Citelis. Nieto peňazí na energie, na základnú prevádzku. Tuším sa tomu hovorí aj druhotná platobná neschopnosť.
110mat110