V dňoch 01.10.2012 – 06.10.2012 z dôvodu realizácie opravy krytu komunikácie bude úplne uzatvorená Hviezdoslavova ulica v úseku od priechodu pre chodcov na Nám. MMM po priechod pre chodcov na konci Hviezdoslavovej ulice /križovatka s Moyzesovou ulicou/.
Uzávierka bude riadne vyznačená prenosným dopravným značením odsúhlaseným Krajským riaditeľstvom PZ – Krajský dopravný inšpektorát Košice.
http://www.kosice.sk/article.asp?id=11569
Uzávierka bude riadne vyznačená prenosným dopravným značením odsúhlaseným Krajským riaditeľstvom PZ – Krajský dopravný inšpektorát Košice.
http://www.kosice.sk/article.asp?id=11569
KVKV
Tie atypické by som vobec nezaraďoval medzi "typ DZMK", zaslúžia zvláštnu kapitolu. Väčšinou úpravy MVG.
Ešte treba vedieť, že uvedením DZMK do prevádzky začína zmena číslovania; DZMK dostali čísla od 1 a pravdepodobne Ringhofery ,ktoré tiež mali nízke čísla boli prečíslované. Pravdepodobne boli vtedy prečíslované aj vleky (???). Vrátim sa ešte trochu nazad. Prvé Ringhofery doplňovali číselnú radu chýbajúcich vozov MVG.
Zaujímalo by ma, či u prestavaných a ponechaných vozov MVG boli prevíjané či menené trakčné motory. Povodne bolo v KE 850 V. Po vojne a po príchode Ringhoferov sa prešlo na 600V. Domnievam sa , že to bolo hlavnou príčinou prestavby MVG na vleky. (podla pamätníkov boli pomalé a slabé v dosledku zníženia napätia).