Reply on: Tatranka #66413:
A dnes je to snáď lepšie ???Ako je možné, že voz s plochou na kole jazdí kludne ďalej aj niekolko mesiacov ?
Ani v jedinom vozidle nefunguje kompletné osvetlenie a ako som sa dozvedel, "že je to údajne taká malichernosť, že sa tým nikto nezaoberá" "nie je na také blbosti čas, sú doležitejšie veci".
Štetcomalba interiérov prebieha ako osvedčená metoda dodnes.
Zaslepené reflektory sú vidieť dodnes.
Ked pred nejakým časom drážny úrad nariadil doplniť reflektory a vybrakované stanovištia vodičov, tak sa to napríklad u KT previedlo len mechanickou montážou nefunkčných svetiel , vozy sú z tohto stanovišťa neovladatelné.
Asi pred dvomi rokmi niekedy v lete som videl na skúšobnej jazde po VP jednu T3 so zaslepenými svetlami ! Že možu niečo také pustiť do ulíc.
Úroveň elektroúdržby som mal možnosť vidieť pred dvomi rokmi na ŤÚ -deň otvorených dverí dp.
To radšej ukazovať nemali . Dodnes je vidieť jazdiť vozy s trvale odbrzdenými podvozkami. Pýtal som sa na dovod jedného "odborníka" z dielní aj vodičov, "že údajne potom niektorý podvozok zabrzdí skor a vznikajú plochy, toto je účinná ochrana!" Preboha to nevedia správne nastaviť brzdiče u vozu ??? A čo bezpečnosť cestujúcich ??? To si chce niekto zopakovať legendárnu amfiteátrovu jazdu ? Nech sa vrátia na traktory zkade prišli !
Tatranka
Za vedenia hl.majstra ŤÚ Imra B. bol na dielňach totálny úpadok všetkého,vrátane pracovnej morálky samozrejme/vtedy tam robila kdejaká zberba,česť výnimkám/.Dať ten svinčík dohromady trvalo dlho,dnes je to skôr o nedostatku peňazí pre dielne.Nie je to tak dávno,čo bol jeden autogén pre celú údržbu a jediná flexibrúska sa trhala z ruky,do ruky... ?