Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Vladimír #6530:
OK, s takými argumentami sa stotožňujem. V podstate som chcel vyjadriť, že aj napriek posunutiu dverí to nič nemení na počte sedadiel alebo ich variabilnom usporiadaní.
Reply on: Vladimír #6539:
No pokiaľ ma pameť neklame tak boli na 30-ke ktorá bola na jeseň 2000 zriadeny boli aj klbaky aj sólo.....ale radsej sa pozri na dajake vypravy ked mas k tomu pristup......možem sa mylit aj ja
Reply on: Dispecer #6517:
e-mailovú adresu má ešte jeden Solaris, ale teraz neviem ktoré číslo...
Reply on: RW #6536:
presne!! Aj ja som to chcel napísať...
...ale aby bolo jasné, nehádam sa. Pripúšťam, že sa môžem aj mýliť, ale veci si ešte pre istotu preverím.
Reply on: RW #6536:
Na starej L30, ktorá bola zrušená v decembri 1998, od nepamäti klbáky boli. V rokoch 1998 - 2000 táto linka neexistovala a v jeseni 2000 bola zriadená na novej trase Darg. hrdinov, Exnárova - Juh, hala Cassosport. Na novozriadenú linku boli nasadené sólo Karosy. Vydržali však veľmi veľmi krátko, pretože došlo k nasadeniu prvých SU15 (3501-3504) do premávky. Zároveň sa poradia, kde nebol Solaris začali vykrývať kĺbovými vozidlami. Aspoň tak si to pamätám ja.

Re #6537 martinpa: Aké nákresy? Veď stále diskutujeme o nákrese, na ktorý si tu odkaz hodil Ty sám.
Reply on: Vladimír #6534:
A kde ste zobrali tie nákresy? Nemohli by ste mi ich poslať na e-mail, aby som sa na nich pozrel? Alebo napiste stranku na ktorej ste to zobrali. Diki
Reply on: Vladimír #6513:
Neviem odkiaľ si nabral že na linke čislo 30 sme mali kratke Karosy.Veď to nie je pravda.Vždy na 30-ke jazdily buď 280-ky alebo ine klbove vozidla.
Reply on: Sarko #6529:
No samozrejme ze je lepsie mat pravidelnejsie rozmiestnene dvere. Ved sa na ten nakres pozri, medzi 2. a 3. dverami je dvakrat taka vzdialenost, ako medzi lubovolnymi inymi susediacimi dverami.
Reply on: martinpa #6531:
So Sarkom sa bavíme o vhodnom umiestnení tretích dverí. Na Tebou spomínanej stránke je nákres verzie autobusu SU18, ktorý má za kĺbom ešte 6 (2x3) sedadiel a až tak idú tretie dvere. SU18 je k dispozícii aj vo verzii, kedy hneď za kĺbom idú tretie dvere a až potom sedadlá (čiže normálne ako City bus 18M, Karosa B 961, Karosa B 741, Ikarus 280, Ikarus 435, Škoda 15 Tr atď.) A so Sarkom sa bavíme o tom, či je takéto usporiadanie dverí a sedadiel (ako zobrazuje nákres na dpo.cz) vhodné aj do Košíc. Ja tvrdím, že nie. A som presvedčený, že keby došlo k nákupu SU18 v Košiciach, celkom logicky by si vybrali "normálnu" verziu s dverami hneď za kĺbom.
Reply on: Dispecer #6527:
Keď už chceš machrovať, tak ide o T3R.EV a vlek VV60LF. Ale stále je to T3:-).
Reply on: Sarko #6508:
A to si kde na to prisiel?? Dovozcom je Lubomir Melichar, to ze je zamestnancom podniku a neake tie zisky vraza do dopravy
Reply on: Vladimír #6530:
pozri si stránku www.dpo.cz klikni na logo solarisu a potom v hornom menu S18 a klikni na nakres vozidla. Tam uvidis, že sice ma 4 dvere. Tak ma sedadla oproti sebe.

Ak si myslel nieco ine, tak mi to vysvetli.
Reply on: Sarko #6529:
Myslím si to preto, lebo tretie dvere hneď za kĺbom sú:

1. v československých pomeroch viac obvyklé a časom overené
2. jednoznačne výhodnejšie z hľadiska rozvnomernosti rozmiestňovania cestujúcich vo vozidle (nie je taká veľká vzdialenosť medzi druhými a tretími dverami).
Reply on: Vladimír #6521:
Prečo si to myslíš? Aký je rozdiel medzi tým, ak sú dvere hneď za kĺbom a ak sú posunuté o jedno okno? A napokon, ak by neboli sedačky hneď za kĺbom, boli by v súvislej rade medzi 3. a 4. dverami.
NEMÁ NIEKTO PREHRáVKY ASPOŇ NIEKTORýCH PáSOK HLáSENIA ZASTáVOK? ALEBO ICH NEVIE NIEKTO ZOHNAT? PROSIM V ELEKTRONICKEJ FORME
Reply on: martinpa #6524:
A mne to pred tým išlo. Skús kliknúť na www.mestskadoprava.sk, vyhľadaj si v odkazoch, myslím 4 odkaz (Dnešní aktualizace přináší fotky z neděle 29.8.2004 z druhého dňa oslav 110 let MHD).
__________________________________________________
Boli na obrázku ostravské električky T3.M (1301)+ VV60L (301) počas osláv 110 rokov DPO.
Reply on: Diggi #6525:
Diki
Reply on: martinpa #6520:

Škoda 15 Tr: 1001 - 1015
Škoda 15 TrM: 1016 - 1020
Škoda 14 TrM: 2001 - 2007

Vp: 1012

T3 SUCS: 349+352, 351+350, 362-356, 361+414, 364, 367, 369+368, 376+377, 378-384, 382-380, 386-387, 388-389, 390+391, 392+393, 396-397, 398+399, 400-401, 402-403, 404+405, 406-407, 408-409, 410+411, 412-413, 415+416, 417-418, 419-420, 421+422, 423-424

porucha: 359
prehliadky: 337, 394-395
odstavené: 336, 338, 344+340, 348+347, 357, 360+358, 363, 366, 370+371, 372+373, 374+375, 379, 381, 383, 385

KT8 D5: 501, 508, 509, 513, 523, 528, 529, 530, 531, 534, 535, 536, 537, 538
KT8 D5R.N2: 512, 517, 521

prehliadka: 500
DN: 525

T6 A5: 600+601, 602+603, 604, 605, 606, 607, 608+609, 610+611, 612, 613, 614+615, 616, 617, 618+619, 620+621, 622+623, 624+625, 626, 627, 628+629

Neviem aktuályn stav prehliadok, takže určite niečo nejazdí...dávnejšie som nevidel 622+623, 624+625
?

Dúfam, že som nič nezabudol
Reply on: Dispecer #6523:
Ta stranka nejde. Tak co tam pises

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.