Chceš pásky v elektronickej forme? Chceš teda pásky alebo hlásenia buse. Buse hlásenia pre električky mám v mp3 formáte.
Dnes opäť nevyšiel COMEBACK 512-ky, mala vyštartovať o 5.48 z Važca ale kvôli poruche sa otočila v Barci a vrátila späť do vozovne. Dnes mohli byť 2 NP na linke 7 ale nestalo sa tak ?
A Ty si na to ako prišiel? V obchodnom registri SR je Tebou uvedené meno vedené iba vo firme s názvom Dopravný podnik mesta Košice, a.s. a ako súkromná osoba dovozca byť nemôže.
Snáď mi dovolíš doplniť, aby bol Martinpa v obraze:
* #337 a 361 sú T3po GO (malá modernizácia - nová kabína vodiča, nové výklopné okná, čalúnené sedadlá, polpantograf, BUSE; výzbroj pôvodná odporová)
* #359 je T3 Mod (modernizácia ako v predošlom odstavci+nové čelá, predsuvné dvere, protišmyková podlaha a asynchrónna výzbroj)
OK, s takými argumentami sa stotožňujem. V podstate som chcel vyjadriť, že aj napriek posunutiu dverí to nič nemení na počte sedadiel alebo ich variabilnom usporiadaní.
No pokiaľ ma pameť neklame tak boli na 30-ke ktorá bola na jeseň 2000 zriadeny boli aj klbaky aj sólo.....ale radsej sa pozri na dajake vypravy ked mas k tomu pristup......možem sa mylit aj ja
Na starej L30, ktorá bola zrušená v decembri 1998, od nepamäti klbáky boli. V rokoch 1998 - 2000 táto linka neexistovala a v jeseni 2000 bola zriadená na novej trase Darg. hrdinov, Exnárova - Juh, hala Cassosport. Na novozriadenú linku boli nasadené sólo Karosy. Vydržali však veľmi veľmi krátko, pretože došlo k nasadeniu prvých SU15 (3501-3504) do premávky. Zároveň sa poradia, kde nebol Solaris začali vykrývať kĺbovými vozidlami. Aspoň tak si to pamätám ja.
Re #6537 martinpa: Aké nákresy? Veď stále diskutujeme o nákrese, na ktorý si tu odkaz hodil Ty sám.
No samozrejme ze je lepsie mat pravidelnejsie rozmiestnene dvere. Ved sa na ten nakres pozri, medzi 2. a 3. dverami je dvakrat taka vzdialenost, ako medzi lubovolnymi inymi susediacimi dverami.
So Sarkom sa bavíme o vhodnom umiestnení tretích dverí. Na Tebou spomínanej stránke je nákres verzie autobusu SU18, ktorý má za kĺbom ešte 6 (2x3) sedadiel a až tak idú tretie dvere. SU18 je k dispozícii aj vo verzii, kedy hneď za kĺbom idú tretie dvere a až potom sedadlá (čiže normálne ako City bus 18M, Karosa B 961, Karosa B 741, Ikarus 280, Ikarus 435, Škoda 15 Tr atď.) A so Sarkom sa bavíme o tom, či je takéto usporiadanie dverí a sedadiel (ako zobrazuje nákres na dpo.cz) vhodné aj do Košíc. Ja tvrdím, že nie. A som presvedčený, že keby došlo k nákupu SU18 v Košiciach, celkom logicky by si vybrali "normálnu" verziu s dverami hneď za kĺbom.
pozri si stránku www.dpo.cz klikni na logo solarisu a potom v hornom menu S18 a klikni na nakres vozidla. Tam uvidis, že sice ma 4 dvere. Tak ma sedadla oproti sebe.
Myslím si to preto, lebo tretie dvere hneď za kĺbom sú:
1. v československých pomeroch viac obvyklé a časom overené
2. jednoznačne výhodnejšie z hľadiska rozvnomernosti rozmiestňovania cestujúcich vo vozidle (nie je taká veľká vzdialenosť medzi druhými a tretími dverami).
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Dopravák