Chceš pásky v elektronickej forme? Chceš teda pásky alebo hlásenia buse. Buse hlásenia pre električky mám v mp3 formáte.
Dnes opäť nevyšiel COMEBACK 512-ky, mala vyštartovať o 5.48 z Važca ale kvôli poruche sa otočila v Barci a vrátila späť do vozovne. Dnes mohli byť 2 NP na linke 7 ale nestalo sa tak ?
A Ty si na to ako prišiel? V obchodnom registri SR je Tebou uvedené meno vedené iba vo firme s názvom Dopravný podnik mesta Košice, a.s. a ako súkromná osoba dovozca byť nemôže.
Snáď mi dovolíš doplniť, aby bol Martinpa v obraze:
* #337 a 361 sú T3po GO (malá modernizácia - nová kabína vodiča, nové výklopné okná, čalúnené sedadlá, polpantograf, BUSE; výzbroj pôvodná odporová)
* #359 je T3 Mod (modernizácia ako v predošlom odstavci+nové čelá, predsuvné dvere, protišmyková podlaha a asynchrónna výzbroj)
OK, s takými argumentami sa stotožňujem. V podstate som chcel vyjadriť, že aj napriek posunutiu dverí to nič nemení na počte sedadiel alebo ich variabilnom usporiadaní.
No pokiaľ ma pameť neklame tak boli na 30-ke ktorá bola na jeseň 2000 zriadeny boli aj klbaky aj sólo.....ale radsej sa pozri na dajake vypravy ked mas k tomu pristup......možem sa mylit aj ja
Na starej L30, ktorá bola zrušená v decembri 1998, od nepamäti klbáky boli. V rokoch 1998 - 2000 táto linka neexistovala a v jeseni 2000 bola zriadená na novej trase Darg. hrdinov, Exnárova - Juh, hala Cassosport. Na novozriadenú linku boli nasadené sólo Karosy. Vydržali však veľmi veľmi krátko, pretože došlo k nasadeniu prvých SU15 (3501-3504) do premávky. Zároveň sa poradia, kde nebol Solaris začali vykrývať kĺbovými vozidlami. Aspoň tak si to pamätám ja.
Re #6537 martinpa: Aké nákresy? Veď stále diskutujeme o nákrese, na ktorý si tu odkaz hodil Ty sám.
No samozrejme ze je lepsie mat pravidelnejsie rozmiestnene dvere. Ved sa na ten nakres pozri, medzi 2. a 3. dverami je dvakrat taka vzdialenost, ako medzi lubovolnymi inymi susediacimi dverami.
So Sarkom sa bavíme o vhodnom umiestnení tretích dverí. Na Tebou spomínanej stránke je nákres verzie autobusu SU18, ktorý má za kĺbom ešte 6 (2x3) sedadiel a až tak idú tretie dvere. SU18 je k dispozícii aj vo verzii, kedy hneď za kĺbom idú tretie dvere a až potom sedadlá (čiže normálne ako City bus 18M, Karosa B 961, Karosa B 741, Ikarus 280, Ikarus 435, Škoda 15 Tr atď.) A so Sarkom sa bavíme o tom, či je takéto usporiadanie dverí a sedadiel (ako zobrazuje nákres na dpo.cz) vhodné aj do Košíc. Ja tvrdím, že nie. A som presvedčený, že keby došlo k nákupu SU18 v Košiciach, celkom logicky by si vybrali "normálnu" verziu s dverami hneď za kĺbom.
pozri si stránku www.dpo.cz klikni na logo solarisu a potom v hornom menu S18 a klikni na nakres vozidla. Tam uvidis, že sice ma 4 dvere. Tak ma sedadla oproti sebe.
Ak si myslel nieco ine, tak mi to vysvetli.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
BMko