pozri si stránku www.dpo.cz klikni na logo solarisu a potom v hornom menu S18 a klikni na nakres vozidla. Tam uvidis, že sice ma 4 dvere. Tak ma sedadla oproti sebe.
Myslím si to preto, lebo tretie dvere hneď za kĺbom sú:
1. v československých pomeroch viac obvyklé a časom overené
2. jednoznačne výhodnejšie z hľadiska rozvnomernosti rozmiestňovania cestujúcich vo vozidle (nie je taká veľká vzdialenosť medzi druhými a tretími dverami).
Prečo si to myslíš? Aký je rozdiel medzi tým, ak sú dvere hneď za kĺbom a ak sú posunuté o jedno okno? A napokon, ak by neboli sedačky hneď za kĺbom, boli by v súvislej rade medzi 3. a 4. dverami.
A mne to pred tým išlo. Skús kliknúť na www.mestskadoprava.sk, vyhľadaj si v odkazoch, myslím 4 odkaz (Dnešní aktualizace přináší fotky z neděle 29.8.2004 z druhého dňa oslav 110 let MHD).
__________________________________________________
Boli na obrázku ostravské električky T3.M (1301)+ VV60L (301) počas osláv 110 rokov DPO.
Sedadlá na pravej strane medzi kĺbom a tretími dverami je zbytočné riešiť, pretože je vysoko pravdepodobné, že slovenský DP by si objednal SU18 s tretími dverami hneď za kĺbom - t.j. neboli by tam sedačky žiadne.
poznam jedneho šofera s toho busu. Tu adresu mu navrhol dobry kamarat z 1020 ktory ma tiež adresu trolej1020@orangemail.sk možeš mu tam posielať fotky ale aj pripomienky a pod.
Dnes som sa, vozil v 3204 a tam e-mailová adresa (bus3204@orangemail.sk). ? ? Neviete či je takéto dačo aj na iných vozidlách????
__________________________________________________
Neviem či takéto dačo už tu odznelo?! ?
Je a ak by nebol, musela by ním byť iná slovenská firma. DPO je dovozcom pre ČR.
Re #6510 TA: No SU15 sa na ODS eviduje ako strednekapacitný autobus a myslím si, že je to dobre vystihnuté. Do SU15 sa pri maximálnej obsaditelnosti vojde o 25 cestujúcich viac ako pri SU12 a o 40 cestujúcich menej ako pri SU18. Ak už, maximálne by som SU15 považoval za luxusné sólo, kde počet sediacich cestujúcich zodpovedá kĺbovému vozidlu a počet stojacich sólu.
Re #6511 TA: Ja by som sa tej chybičky neobával a na nákresy rozmiestnenia sedadiel sa nespoliehal. Aj v naších SU15 sú sedadlá rozmiestnené inak, ako sa prezentuje na nákresoch výrobcu. Na jednej z fotografií na stránke www.solarisbus.pl je v SU18 za kĺbom vľavo vyobrazená dvojica sedadiel otočených chrbtom k sebe a vpravo pravdepodobne dve sedadlá za sebou (v zábere vidieť akurát len jedno sedadlo za kĺbom).
No veď pôvodne sa 15m busy nakupovali ako náhrada sólo vozidiel. Prvou linkou, kde Solarisy nahradili malé Karosy, bola L30. Potom nasledovala L19 a 15, či 12. Až po ďalších dodávkach sa začali objavovať také zvrhlosti ako SU15 na L18, 27, 34 a pod.
Prosím Vás, nemohol by mi niekto napísať ktoré všetky vozidlá boli vyradené z DPMK?? Alebo stačia len tie, ktoré ešte jazdia (iba ev. čísla). Dik všetkým
? ? ? ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Diggi
Karosa C744: 3101, 3103
Karosa B741: 3001 - 3005
Karosa B941E: 3201 - 3215
Neoplan SU15: 3501 - 3504
Solaris U15: 3505 - 3534
Ikarus 280.08L: 4082
Ikarus 280.08M: 4085 - 4094
Ikarus 280.87: 4095 - 4099, 4201 - 4212
Ikarus 435.18: 4301 - 4311
Ikarus 415.30: 5001 - 5006
Solaris U12: 5101 - 5103
Karosa B932: 5201 - 5218
Karosa B932E: 5219 - 5233
Karosa B952: 5234 - 5243
Novoplan C12: 5401
Novoplan C12A: 5501, 5502
Karosa C734: 6030, 6042, 6044 - dielenské vozidlá
Karosa B732 NGS: 6222, 6230, 6236, 6243, 6258, 6272, 6284, 6287, 6290, 6296, 6407, 6408, 6413, 6414, 6415
Karosa B732: 6291 - 6295, 6297 - 6299, 6401 - 6406, 6409 - 6412
Karosa B832: 6223/II, 6226/II, 6229/II, 6240/II, 6242/II, 6244/II, 6262/II, 6267/II, 6271/II, 6281/II
Karosa B732 I: 6264, 6270 - invalidná úprava
Karosa B732 GO: 6247, 6252, 6286
Karosa B732 v sanitnej úprave: 6289 - slúži ako autoškola DPMK
Odstavené:
Karosa B732: 6285, 6288 - ex. invalidné, ex. dielne
Karosa C744: 3105
Tam272 A180: 4501 - porucha?
??? vyradené ???
Karosa C734: 6009, 6023
Ikarus 280.10: 4126/II, 4131 - 4133
Opravy:
Solaris Urbino 15: 3505 po DN