Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: cybernetic #64243:
Nuz, neviem, ci lacnejsie... Mozno lacnejsie preto, ze som dal cenu, aku som dal a nakoniec oni popustili. Ale to nic 🙂
Reply on: Dimi #64242:

citujem: "ista firma to urobi lepsie a lacnejsie"
Reply on: tbus #64230:
pali to asi osobne, je to na dlhsie 🙂
Reply on: KVKV #64236:
áno, áno, áno, asi tak traja, áno
všetky áno sú samozrejme ironicky ? ? ?
Reply on: KVKV #64236:
Tak sa vráťme k mojej otázke: Máte vodičský preukaz na dráhové vozidlá? Pokiaľ áno, musíte mať aspoň elementárnu predstavu o elektrickej výzbroji električky, či už TR378 alebo TV3. A teraz sa mi pokúste vysvetliť, ako môže brzdič (aktuátor) vypnutý z činnosti spôsobiť dobrzďovanie vozidla šmykom.

Re #64223 KVKV: Mechanická konštrukcia T3D(déé!)/T4D(déé!) sa od mechanickej konštrukcie T3 líši zásadným spösobom práve pre možnosť prevádzkovania vlečných vozidiel a s tým spojeným prenosom väčších pozdĺžnych síl.
Skriňa VarCB3(Vario je taktiež uspösobená k prenosu väčších pozdĺžnych síl.
Sám píšete, že KOS doporučuje prevádzku VV66LF s vozmi VarioLF a VarCB3, NIE s T3 s pôvodnými skriňami!!!
Reply on: Adamcool #64238:
No comment...
Reply on: Peter55 #64232:
nenútim Ťa, aby si mi veril... a zase vážim si toto fórum aj na viac, ako by som tu mal dristať a vymýšľať si voloviny ?
#64234 Peter55: no to mne skôr neprišlo ako požiadanie, ale keď je predpokladám voz plný naozaj špatne zapáchajúceho dymu a riadne zvrieskne čoilen jeden cestujúci na vodiča nech otvorí dvere, myslím že s tým až taký problém vodič mať nebude... ?
Reply on: KVKV #64236:
Použivaju a funguju (kde ako asi..), keby ho mali použivať všade tak minu 2 tony na jeden voz ?
Ešte k tomu prešmykovaniu na mokrej kolajnici.
Poznajú a používajú košickí vodiči pieskovač? Fungujú? Doplňuje sa pravidelne piesok? Kontroluje si to vodič pred nástupom služby? Sú na konečných zásobníky piesku?
Reply on: Tatranka #64226:

Pozadie bude určite iné, ale osobne kedysi páni Reiprich a Schvarz tvrdili, že s vozmi majú problém na ťažkej údržbe, nevojde tam celé KT, články museli rozpojiť, niektoré opravy sa museli prevádzať vo výpravnej hale. Určitú logiku to má. aj ked inde pri väčších opravách a vyviazaní podvozkov sa zásadne rozpojujú aj články. Avšak sa divím, že dodnes nevytvorili vhodné dielenské podmienky pre opravy dlhých vozidiel. Dnes je trend vyrábať takmer výhradne článkové vozy (krátke vany je skor len taký úlet-kompromis).
Reply on: Yogi616 #64233:
Ak tam bolo toľko dymu ako popisuje čo pochybujem to by musela byť parna lokomotiva alebo horieť podvozky... A určite cestujuci sami od seba vystupia v strede križovatky a vodič im len tak na požiadanie otvori dvere....
Podľa mňa to Adam aj trocha prikresľuje, ale áno, je tu zopár vodičov, ktorí silou mocou sa budú pohýňať, aj keď celý voz prešmykuje. ?
Reply on: Adamcool #64231:
Tak buď presvedčeny ďalej ale nešir blbosti ?
som presvedčený, že nie, skôr súhlasím s názorom o nedostatočnej technike jazdy 🙂
Reply on: Dimi #64228:
tak to by ma zaujímal ten dôvod... dnes som sa divil čo za dement stojí na chodníku a to bol dispečing (to auto bez majáku) ?
Reply on: Adamcool #64222:
A nenapadlo ťa, že to am suvislosť keď cestujuci vystupovali mimo zastavku?? Že mal asi nejaku poruchu a on ich "vyhodil" ? ? ? ?
Reply on: cybernetic #64225:
😞
Reply on: S499.1023 #64216:
Vodičák na KV som nikdy nemal,ale veľa som o tom počul a videl... ? ? ?
Reply on: KVKV #64215:
Myslím,že údržba nemala žiaden vplyv na masívny odpredaj KT8.Pozadie je celkom iné. ?
dnes odstranovali polepy na dispecerkych vozidlach /JCX 6 a xx /
udajne sa niekomu nepacili

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.