Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Takže trocha odbočím. Dnes som si odskočil do Šace a mal som v umýsle fotiť aj na rýchlodráhe. Moje plány zmaril pohlad von oknom z električky. Na mieste kde som mal v pláne fotiť mali totiž míting vrany, nejaky čierny pes a vrcholom toho všetkého bola LÍŠKA...červeno hnedá..len pár metrov od koľají. Hluk a premávke na rýchlodráhe mala v paži. Tak som sa vybral do Šace linkou č. 26 (5231) a spôsobil som DPMK škodu 7 Sk nakoľko som sa zviezol bez lístka. ? ? .

Šačianské garáže su perfektne zašité, takže vidieť len to čo stojí pred vrátnicou a hneď prekvapenie číslo 1 - Karosa B732 číslo 6293. 2 vrakov sa zbavili aby dostali ďalší. ? ?.
Takisto je tam preradený aj ukrajiňák 6229. Teda Šaca má už 6 B832-iek z celkového počtu 10. Novošrot som tam zatial nevidel. Podarilo sa mi avšak odchytiť 6009, 6023 a 6040. Naďalej premávaju aj modráky 4131, 4132 a 4133. Vidieť vonku 6037, 6043 a 6044 je vzácne, teda kto vie či ešte jazdia. Aj tak keď som počítal tak ma teraz Šaca nadstav.
Naspať som šiel pešo, aby som zas neokradol dpmk ? ? až k Valcovni. Na KVP sa mi práve dovalila C744 číslo 3101. Ďakujem vodičovi za túto jazdu... ? ? ? . Plyn na podlahe a jazda štýlom UHNITE, LEBO IDEM JA...tak rýchlo som doma zo železiarni ešte nebol. Je to spoj, ktorý mal stáť aj na zastávke Luník IX rázcestie, ale tú sme obišli skoro v protismere. ? ?
Reply on: Sarko #6090:


no pockaj, 1736 je 518, 1737 je 519 a 1738 je 504, nie?
Reply on: Sarko #6088:
Doplním ešte, že v Brne majú aj jedno KT8D5R, #1738, ktoré je rekonštruované, ale nemá dosadený NP článok. Je to naše pôvodné KT8D5, #518. Doplňujúci údaj .N1 je reko na NP-jednosmerné a .N2 je reko na NP-obojsmerné.
Reply on: TA #6085:


Nedostatocne som si precital, prepac. Takze o nejake 2 tyzdne ti zistim, ake vozy boli vypravene na linku c.4 podla sluzieb. Napis mi este na 1018@imhd.sk nejaky kontakt na seba, najlepsie mobilny.
Reply on: TA #6086:
To je v podstate jedno, ide len o jednu bodku, čo môžeš uviesť aj ako KT8D5.RN2 alebo KT8D5RN2... Ale správne má byť KT8D5R.N2, takto je to evidované aj v papieroch. N1 a N2 je doplňujúci údaj, ktorý detailnejšie označuje, o akú rekonštrukciu KT8D5R ide.

Re #6087 TA: Však to je naše pôvodné KT8D5 #519... ? Teraz je to brnianske KT8D5R.N2 #1737 a je to vlastne prvé rekonštruované vozidlo s NP článkom vôbec. O "prototypovosti" svedčí aj odlišná strešná nadstavba nad prostredným článkom, ktorá nekopíruje strešnu nadstavbu krajných článkov.
Je toto KT8D5.RN2 :
http://www.ckdpragoimex.cz/cz/contents/kt8_d5r/page.htm ???
Predný nos vyzerá úplne ako z T6A5-ky. ( alebo sú to prepojené 2 T6A5-ky NP článkom ??? )
Zase som z toho jeleň. Na stránkach krnovských opravovní je článková NP električka uvedená ako KT8D5.RN2 a napr. na stránkach ČKD Pragoimex je uvedená ako KT8D5R.N2. Takže ešte raz sa pýtam, či " KT8D5.RN2 je správne " ?
Lebo ak hej, tak Pragoimex tam má chybu ( http://www.ckdpragoimex.cz/cz/contents/kt8_d5r/page.htm )
Reply on: 1018 #6061:
2 týždne vydržím, to nie je problém. Ako to myslíš - akú trakciu??
Reply on: Dopravák #5818:
To čo si mal na mysli v príspevku #5818 s 18, 30 a 34?????
Zatrolejovať???? Keď zatrolejovať, tak to je super nápad!!!!
Dnes na Štadióne TU, od 11.00 do 13.00, sa konala ukážka požiarného cvičenia. Bolo tam plno Škôd Octavia Combi, Požiarnícka Karosa C 744 (HM) a C 954E!!!
Reply on: S499.1023 #6033:
Nie su vecne, ale ked ma niekto ohromnu tuzbu sa takto vyjadrit, okej. Jednoducho si to nevsimam, ignorujem, o nadavkach nehovoriac.
Reply on: Sarko #6080:
539 a jej osude viem len nevedel som, že je to pravda.
Reply on: Dispecer #6078:
Všetky spomínané KT8 aj boli rekonštruované. Ev.č. 503 v DPMK a #504 a 515 v KOS Krnov.
Posledná KT8, ktorá bola zakúpená, mala číslo 539, ale ešte než stihla prísť do KE, bola predaná a prevezená do Miškolca. Inak je posledná 538-ka.
Ktorá KT8 D5 dostala ako posledná ev.číslo?????
Reply on: SHORTY #6077:
Ďakujem. Škoda, mohol ju poslať na rekonštrukciu do KOS KRNOV, veľká škoda. A teraz som si spomenul mal som na mysli 504.
Reply on: Dispecer #6076:
Nie, okrem #515 sme žiaden vrak nemali. Ev.č. 503 malo dávno-dávno nehodu na rýchlodráhe a predný pošdený diel bol vymenený za nový. Dnes premáva v nemeckom Straussbergu. Havarovaný sa zošrotoval. Ev.č. 504 bola po nehode opravená, akurát, že takmer 10 rokov stála odstavená. Dnes premáva s NP článkom v Brne. A napokon #515, ktoré bolo po nehode najdlhšie odstavené, kúpil DP Ostrava, ktorý si z prostredného a zadného článku skompletizoval ich havarované KT8.
Viem, že máme jeden vrak KT8 D5 #503 alebo 504, neviete, čo zamýšla urobiť a tou KT8 D5????
Do KOS KRNOV alebo šrotovisko????
Reply on: 1018 #6057:
Ja nie, to TA potrebuje zistiť.
Ja len doplním k vyjadreniam "GR" priemerný zárobok za rok 2003 u vodiča pracujúceho 7rokov (ako napr.ja) je cca 13000,- (samozrejme vodič E, lebo A,T majú vyššie hodinové mzdy).
Reply on: SHORTY #6072:
Hej od Nového mosta..teraz ju aspon sekli..minule tam buchli BA T3-ku... ? ? ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.