Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
NO a ked uz o tom hovorim, tak skompletizujem tych par vynimiek, ktore nie su schopne hlasit zastavky (t.z. ani akusticky, ani vizualne, nenaskakuje tam ani pasmo a cas):

361,414,606-609,612,617,622,623,628
4303
5001,5004-5006
5201-5210
------------------------------------------
suma 26 vozov ?
Reply on: Vladimír #5928:


K vyveskom - vies, mozno ze keby tie nase nemali uz z tlaciarne predtlacene riadky na casy, bolo by sa to uz robilo na celom vyvesku Excelom. Lenze takto to nejde, lebo to riadkovanie je nejake divne a nie rovnake na vsetkych vyveskoch. Su to len minimalne 'mikro'metrove posuny, ktore prichadzali vzdy s novou dotlacenou seriou. Nikomu to samozrejme nevadilo, mozno si to ani poriadne nevsimli, ved ani nebol dovod, ale pri tlaceni v Exceli by to robilo riadnu sarapatu. V dnesnom stave je preto vyhodnejsie pisat odchody (nie zastavky) pisacim strojom..

K teme transparenty - vies, to, co som tam napisal, aby som vysvetlil LUKovi, ako to u nas funguje neznamena, ze sa s tym aj stotoznujem. Na prednom displayi by podla mojho sukromneho nazoru (potlacaneho nazorom Ing.K.) mala byt mestska cast a konecna zastavka (napr. SIDLISKO TAHANOVCE - MADRIDSKA), bez skratiek v plnom zneni. Ono by urcite bolo vhodne ist krok za krokom a prejst si takto cele mesto, vsetko je to totiz relativne. Urcite ma napr. vaecsi vyznam napisat namiesto SEVER - ZOBORSKA resp. JUH - HALA CASSOSPORT radsej PODHRADOVA resp. BLSAK. Ale najdu sa aj opacne priprady, hovorim, je to diskutabilne. Kazdopadne suhlasim s Tebou, ze to, co je na displayi ako konecna, by malo byt aj v CP. Tak sa mi prednedavnom podarilo odstranit novy nezmysel 'Konevova' a ujednotnit to na 'Exnarova' (dokonca spociatku to bola OC Bodva!).
A k tomu Klastoru ? trochu nemas pravdu, islo tu o rozlisenie spojov, ktore prichadzaju na Klastor po Lechkeho a po Klimkovicovej. Linky 31,35,ex57,71,RA3 maju teda na displayi SIDLISKO KVP - LECHKEHO a linky 19 a 36 maju SIDL. KVP - KLIMKOVICOVA. Je to taky nasilny, aj ked mozno ludovy extrem, ktory ale keby sme chceli byt detailny, by sa dal aplikovat v KE na viacerych miestach.
A budme uplne korektni. Hlásenie zastávok je až na pár výnimiek NAINŠTALOVANÉ vo všetkých vozidlách s BUSE. Bohuzial ale (aj napriek v ostatnom case ozaj velkym pokrokom) to neznamena, ze vodic ma hlasenie zapnute. A to je uz ubohost DP, ze si to nevie dat uz konecne poriadne "do laty".
Reply on: Vladimír #5942:
Ale keby ma tam bol zobral... Bez teba by som tiež doteraz nevedel, čo je Surdok:-)
Reply on: eMareq #5933:
Ale od človeka, ktorý príde do Košíc na jeden deň (LUK) nemôžeš očakávať, že sa bude prevážať po Alpinke, Poľove, či Myslave ?
Reply on: Isidor #5851:
Včera som si podľa obnažených čapov nevedel spomenúť, ktorý diel je ktorý, takže dnes Ti to už viem potvrdiť na 100% - je to opačne, ako som uviedol v príspevku #5845:
- na vagóne č. 81 54 3943 963-1 je článok 512-A,
- na vagóne č. 81 54 3942 453-3 je článok 512-C,
- na vagóne č. 81 54 3943 990-3 je článok 512-B,

t.j. na zverejnenej fotografii je odfotografovaná "Bambuľa" spredu (A+C+B). Máš dobrú intuíciu ?

Inak článok B došiel poškodený. Ide o malé poškodenie, ktoré nastalo niekde po ceste z Krnova. Zadná časť článku sa mierne vyosila, drevený oporník vyskočil a spodok vonkajšieho plechu na ploche cca 10x4 cm sa vyhol o 90°. Ešteže to bolo istené aj napínadlami...

Inak som si všimol ďalšie rozdiely, podľa ktorých bude možné #517 a 521 od seba rozoznávať. Najviditeľnejšou je drobná zmena náteru nad čelným a bočnými sklami kabíny vodiča, kde je súvislý biely pás pozdĺž celého vozidla. Na #517 a 521 je náter aplikovaný nesprávne, pričom pozdĺž vozidla je pás biely, ale nad oknami kabíny vodiča je šedý.
Reply on: Igor #5932:
Áno, bol som u nich. Obaja, ktorí mali v tom čase zmenu, boli veľmi milí a úslužní. Ja som sa na tú schému pozeral len veľmi zbežne a pri pohľade na DÚE sa mi zdalo, že tam vidím 517-tú koľaj, preto som si z toho automaticky vyvodil, že koľají je 17. Tú sieť vlečky, pokiaľ by sa mi dostala pod ruky, by som samozrejme mal len pre vlastnú potrebu a do zbierky. ?
Reply on: Diggi #5927:
T3M s výzbrojou TV1 bolo určite len 6. Boli to súpravy:
243+291
292+289
309+258

Až po 10. rokoch, na sklonku ich kariéry, v roku 1990 dojazdila posledná súprava #258+289 a možno to Ťa pomýlilo, že ich bolo 8.
Reply on: Dispecer #5919:
Ikarusy 415 a 435, pokial viem, nemaju namontovane repraky. Mozno by sa dali domontovat dodatocne, ale hlavny problem je v datovej zbernici, ktora by musela byt uplne ina.
Reply on: eMareq #5936:
V podstate máš pravdu, videl si len rušne USSK. Ale po koľajách tam jazdí i GETRA so svojou T 444.1 pri rekonštrukciách a kedysi jazdila i T 334 EKOMETAL-u. ?
Reply on: Igor #5935:
No neviem, kde som bol ja, tak vsetko malo majak, poniektore aj dva 🙂
Reply on: eMareq #5934:
Zrušených koľají je v areáli USSK niekoľko a naopak niektoré pribudli. Všetky koľajové vozidlá nemajú majáky-viď T444.1 fy. GETRA a.s.
Reply on: Sarko #5848:
Len pripomeniem, ze v areali USS je 288 km kolaji, vsetky kolajeove vozidla maju majaky. Inac ked som jazdil okolo oceliarne, tak zbadal som asi 6m kolaji, kde viedla niekdajsia trat, cast zasahuje do chodnika (asi 2m) a zbytok do travy.
Reply on: Vladimír #5931:
V Myslave, Peresi, Polove, Ludvikov dvor, Alpinka, Saca (tam je najstarsia zastavka vobec), urcite tam stoji, odkedy tam zaviedli MHD.

Kedysi boli tieto stare cervene zastavky (ja ich nazyvam "kostove") lebo pripominaju z kost aj na Jahodnej. No a samozrejme aj inde (vsade :))
Reply on: Sarko #5848:
Takže si bol v kancelárii vozmajstrov USSK? Ináč podľa mojich vedomostí je tam 16 a nie 17 koľají / t. j. len taký detail/ Zohnať sieť vlečky v areáli USSK nie je problém, horšie je to s jej zverejnením a rozširovaním. ?
Reply on: eMareq #5929:
Staré označníku sú už naozaj naozaj málokde.
Vidim ze CePo 6+9 uz "visi" - ej ale som rada 🙂 😉

2+4 a 3+7 su uz hotove, ak sa nepomenia odchody poslem hned ako sa bude dat.
Reply on: LUK #5908:
Vec ked si zoberies taku L22, alebo L28, tam sa clovek naklepe a potom to este povylepovat.

Vidno, ze si nebol vsade, lebo este existuju stare zastavky (nie palicove), ale to by si musel si urobit kompletnu prehliadku kde vsade nasa MHD jazdi.
Reply on: Dispecer #5902:
Neviem sa k tomu vyjadriť.

Re #5904 BMko: Ja sa s Tebou hádať nebudem. Sám poznám mnoho ľudí, čo majú taký istý názor. Ale tiež aj ľudí, ktorí ho nemajú.

Re #5913 balky: Dobre, ten vlak nechceš rušiť, ale v príspevku #5798 si jasne naznačil, že Ťa prípadné zrušenie nočnej dopravy vo vzťahu k odchodu tohto vlaku nijako nevzrušuje, pretože každý kto ide do BA, uprednostní iný vlak.

A o toto mi ide, v tomto s Tebou nesúhlasím.

Re #5925 1018: Naučili sa používať Excel. Fajn. Takže obrazne povedané, remeselnícka dielňa sa nám upgradla na manufaktúru. V ktorom roku možno očakávať technickú úroveň tvorby ZCP aspoň približne podobnú ktorémukoľvek inému mestu?

Ohľadne tyčí - LUK mal najskôr na mysli, že v Solarisoch neskorších sérií medzi druhými a tretími dverami nie sú vodorovné madlá. Skrátka človek sa nemá kde počas jazdy držať.

Ad trolejbusy: Súhlasím. Tak, tak... Na Slovensku niet pomalšej prevádzky.

Ad nezrovnalosti: Ovsište nie je dobrým príkladom, pretože ide o jeden z najklasickeších bratislavských názvov. Nevedieť v BA kde je Ovsište, to ako v KE nevedieť, kde je Terasa.
Ale ruku na srdce, myslíš, že prispieva k lepšej orientácii cestujúcich, kde cieľ na transparente nezodpovedá žiadnej existujúcej zastávke MHD?
Len sa pýtam - ja osobne som si už v Košiciach zvykol, že napr. konečná zastávka Kláštor na Lechkého ulici je na displeji označená ako Kilimkovičova 🙂

Buďme korektní. Hlásenie zastávok je až na pár výnimiek NAINŠTALOVANÉ vo všetkých vozidlách s BUSE. To však len málo súvisí s tým, koľko vozidiel v Košiciach v skutočnosti hlási.
Reply on: BMko #5923:
Ja viem že 8, ale možno sa mýlim... ?
Reply on: 1018 #5925:
Vodorovné tyče pod stropom na držanie. Vozidiel s BUSE som veľa nepoužil, tým by sa vysvetlilo.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.