Reply on: Igor #5932:
Áno, bol som u nich. Obaja, ktorí mali v tom čase zmenu, boli veľmi milí a úslužní. Ja som sa na tú schému pozeral len veľmi zbežne a pri pohľade na DÚE sa mi zdalo, že tam vidím 517-tú koľaj, preto som si z toho automaticky vyvodil, že koľají je 17. Tú sieť vlečky, pokiaľ by sa mi dostala pod ruky, by som samozrejme mal len pre vlastnú potrebu a do zbierky. ?
1018
Skusim sa vyjadrit k niektorym Tvojim poznatkom:
- CP na pisacom stroji - aj to uz len ciselna spodna cast, nastal pokrok a poniektori ludkovia sa naucili pouzivat Excel, takze v dnesnej dobe to uz je rychlejsie
- SOLARIS - pomer dvere/kapacita + hodiny - plny suhlas; ake vodorovne tyce mas na mysli?; hlasitost je zalezitost Solarisu, je to na maxime
- rychlost trolejbusov - bohuzial... Nevhodne armatury, minimalne pritlaky na paliciach, blbe vedenie prevadzky, pomale chronometraze, ...
- nezrovnalosti v oznaceni smerov na transpatentoch a v CP - na transparentoch sa pozivaju casto nazvy, ktore oznacuju obsirne celu oblast, napr. BLSAK, PODHRADOVA, ..., je to urcite lepsie ako v BA napisat na bus OVSISTE a nik okrem zasvaetenych nevie, kam to ide...
- hlasenie zastavok je az na par vynimiek vo VSETKYCH vozidlach vybavenych systemom BUSE
- pochavala za farby - ? darmo, zelena ja zelena...