Jasné, nepozorne som čítal. No ale chcel by som vidieť toho, čo s radosťou bude najprv ťahať do kopca na KVP-čko a potom z KVP-čka dolu kopcom. Nechápem, prečo ich nepustili cez Terasu.
Môže byť, no ja sa v tom čase ešte len obraciam na druhý bok. V noci sa tadiaľ preháňajú aj motorizované hliadky a v nevhodnej chvíli nastáva problém, lebo chlapci z OO PZ Západ sú prísni.
Máte v tom hokej, nie TRIEDU SNP, ale TRIEDU KVP. Z citátu síce jednoznačne vyplýva, že z Prešova, smer Seňa a Slanec sa ide cez Tr. KVP, ale smerom na Michalovce by to mohlo ísť aj cez Furču. Každopádne treba na križovatkách Tri brody, Červený rak a Herlianskej vysledovať, aké sa tam nachádza dočasné dopravné značenie.
"Nákladná automobilová doprava TIR v smere Michalovce - Južné nábrežie a Prešov - Južné nábrežie bude presmerovaná cez križovatku Dargovských hrdinov na Hlinkovu s pokračovaním na Watsonovu - Popradskú - Triedu KVP - Červený Rak - VSS." http://www.cassovia.sk/korzar/archiv/clanok.php3?sub=1.7.2004/49076K
Návesti so zákazom vjazdu nákladným automobilom sa na križovatkách Tr. SNP-Popradská a pri kruhovom objazde nemenili, takže zákaz na Tr. SNP platí aj počas reko križovatky Prešovská-Sečovská.
Ad Sarko: ty vozy čísel 534 a 535 mi nějak nesedí ,hlavně ta 535 to jsem si to výrobní číslo opisoval přímo ve voze,ale je docela možné ,že každý článek má jiné výrobní číslo.
Třeba vůz 535 má výr.číslo A - článek 178365 a B - článek má třeba výr.číslo 178367 C - článek ?
Aha, ďalej som to nekontroloval, tak som si chybu nevšimol. Prehodené sú len 535 (179367), 536 (178368) a 537 (178366) medzi sebou. Výr. číslo 179365 má 534 (nie 535). 538 má výr. číslo 178369 a 539, ktorá do KE nikdy nedošla, má výr. č. 178370.
ještě BMko psal výrobní čísla vozů KT8D5 série 533 - 539 ,že jsou 178364 - 178370 zřejmě je to pouze interval.
Ale já vím ,že vůz KT8D5 čísla 535 má výrobní číslo 178365 a vůz čísla 536 má výrobní číslo 178368 takže to není popořadě,ale jak je to dále to opravdu nevím.
Na Tr. SNP je síce 60-ka, ale záver zelenej vlny Ti dovolí ísť aj rýchlosťou 80 km/h, pretože červená na jednotlivých CSS nabieha konštantne a vodič vlastne zvyšovaním rýchlosti dokáže zelenú vlnu dobehnúť. Pokiaľ by zelená na jednotlivých vzdialenejších CSS trvala vždy o čosi kratšie, dalo by sa predísť tomuto neduhu. Preto by som jednoznačne prispôsobil zelenú vlnu na tých 40 km/h, pretože záver zelenej vlny aj tak dovolí vodičovi ísť o 33% rýchlejšie. Niečo by som v tomto smere robil už len z dôvodu, že len časť tranzitnej dopravy (hlavne nákladnej, pretože tá musela využívať iné trasy) sa presunula na diaľničný privádzač, pričom Tr. SNP a Štúrova zostávajú preťažené minimálne ako v minulosti.
Podľa mňa by mohli pomôcť veľké návesti pred dotknutými križovatkami s vyznačením dotknutých smerov, pričom na trasu cez Tr. SNP by boli znázornené značky s najvyššou dovolenou rýchlosťou 40 km/h, zákazom vjazdu nákladných automobilov a piktogramami semaforov, na trasu cez Štúrovu by mohla byť rovno tvrdo značka "Prejazd zakázaný" a zákaz vjazdu nákladných automobilov a na trase diaľničného privádzača by bola tučnou čiernou naznačená štvorprúdová komunikácia so znázornenými značkami s najvyššou dovolenou rýchlosťou 80 km/h.
Čo sa týka toho kamionistu, opäť upozorňujem, že nákladný tranzit je cez Tr. SNP (takisto aj cez Štúrovu) zakázaný.
Ještě bych se chtěl zeptat na výrobní čísla vašich vozů T6A5 čísel 600-629.
Já vím pouze ,že vůz 600 má výr.číslo 179136 a vůz 601 má výr.číslo 179137.
Tá LED-ka je myslím oranžová a máš pravdu, reaguje síce na každý pohyb zasvietením, ale ako som už spomínal v príspevku #5490, malo by ísť o vyhodnocovanie obrazu, pričom sa preferencia aktivuje až po vyhodnotení referenčného objektu - električky. Ak sú teda tieto senzory správne naprogramované, nemali by reagovať ani na pohyb osobného, či nákladného auta v električkovom páse.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Sarko
Podľa mňa by mohli pomôcť veľké návesti pred dotknutými križovatkami s vyznačením dotknutých smerov, pričom na trasu cez Tr. SNP by boli znázornené značky s najvyššou dovolenou rýchlosťou 40 km/h, zákazom vjazdu nákladných automobilov a piktogramami semaforov, na trasu cez Štúrovu by mohla byť rovno tvrdo značka "Prejazd zakázaný" a zákaz vjazdu nákladných automobilov a na trase diaľničného privádzača by bola tučnou čiernou naznačená štvorprúdová komunikácia so znázornenými značkami s najvyššou dovolenou rýchlosťou 80 km/h.
Čo sa týka toho kamionistu, opäť upozorňujem, že nákladný tranzit je cez Tr. SNP (takisto aj cez Štúrovu) zakázaný.