Inak čo sa týka tej L13 a ak by sa tá linka od NMM po AMF napriamila (+6 minút na Baňu +7 na NMM -> skrátenie prestávky), vychádza mi to na ďalší voz vo výprave, ale efekt pre cestujúceho z toho nieje žiadny.
Inak tej sedlovej a víkendovej L18. Niesom si istý, či cez víkend by tam jazdili len malé vozy. Tie malé by sa síce dali získať z RAčiek, ale v čase ich jazdy do USS by muselo zaskočiť niečo iné, teda bola by tam zmiešaná premávka kadečoho.
"Myslim si ze nikomu neuskodi prestupovat medzi tymito dvoma linkami (34, 36) nadväznost je perfektná mám to odskúsane"
--->>> nadväznosť existuje len cez víkend, takže asi si natrafil akurát na režim, počas ktorého existuje alebo si len mal šťastie, že spoje týchto liniek išli hneď za sebou
No na Slovenskú teda naozaj treba spoj....ved tam to nikto nevyuzival tá 30-ka chodila prázdna. A rozdelenie linky 34? Ved konecne. Myslim si ze nikomu neuskodi prestupovat medzi tymito dvoma linkami (34, 36) nadväznost je perfektná mám to odskúsane.
Na Watsonovej stále počítam s L50, teda na zachovanie podmienky neobmedzovať špičku postačia 2 spoje L50 za hodinu, čím by sa zároveň stanovil jej lákavý popoludňajší interval na 30'. Čiže 4x18, 4x55, 2x50.
Áno, pri oprášenej L21 je tam spomínané riziko, ale na druhej strane to môže napomôcť odbúraniu iného problému, a to nadmernému obsadzovaniu tejto linky obyvateľmi sídliska. Zachádzka cez Džungľu by práve sídliskových Ťahanovčanov mohla čiastočne demotivovať od jej využívania na cestu do/z centra.
Čo sa týka rozumnej obsluhy Krásnej, tam veľké šance nevidím... a starosta tuším kandiduje na primátora. Efektivita a postávanie... položme si otázku, zaujíma to magistrát? Keď vidia len vozkm... a tie sa nenavýšia.
Inak kto lepil tie nove "teplomery" - schemy do trolejbusov? Ja len, že sa odlepuju, milion bublin tam je a niekde je to nalepene ešte vedľa pôvodnej schemy kus nelogicke.
A neže ma zabije nejaky uhlik keď pojdem nabuduce cez hornadsku ?
Návrh na redukciu špičky na Watsonovej tu už zaznel. Otázkou je len, či sa preň nájde podpora, keďže nespĺňa podmienku mesta neobmedzovať špičku - akosi 8 spojov za hodinu je menej ako 10.
Čo sa týka Džungle, ide tu o osvieženie klasiky - v blahej pamäti L21 do Ťahanoviec cez Džungľu. V zásade nie som proti, ale riziko by som tu videl v možnom nasrdení obyvateľov Ťahanoviec predĺžením jazdnej doby (určite sa nájde aspoň jeden, ktorý vyhlási, že mu týmto zdraželo cestovné).
Predĺženie L13 (zase) na Baňu je nápad dobrý vo vzťahu k skutočnosti, že aj tak k amfíku jazdieva naprázdno, avšak len pokiaľ sa definitívne zriekame nádeje na nejakú rozumnú obsluhu Krásnej (skrátka nie v štýle 13/52/52L). Predĺženie L13 taktiež nerieši boľačku efektivity nasadenia vozidiel, kedy dva vozy na linke s hodinovým intervalom a obehom niečo vyše hodiny sú naďalej odsúdené na pol šichty na spoji a pol šichty postávania na konečnej.
Ďakujem. V tomto prípade to naozaj nie je ideálne. Čo som pozeral, momentálne cez víkendy sa dá medzi THC a JZR cestovať s prestupom na Palackého pohodlne len pri kombinácii L10+13, čiže raz za hodinu. V ostatných prípadoch je lepšie použiť kombináciu 36+19 s prestupom na NMM/MB. Aj keď uznávam, že na Palackého bol prestup logickejší a spojenie rýchlejšie.
Ak môžem byť konkrétnejší k návrhu, kde vziať km.
Popoludní v špičke 15' na L18 a 15' na L55 (prekladať). Keďže L50 zrušiť z politických dôvodov nemožno, navrhujem ju zachovať v režime pár spojov ráno aj popoludní ako linku postupne ašpirujúcu na "dožitie". Tým, že s ničím nebude poriadne koordinovaná a bude mať smiešny interval, sa postupne sama vyčlení zo systému.
K L22 mám ešte aj iný nápad a to ju zrušiť úplne. Pričom:
a) obsluhu Džungle zabezpečia zachádzky (vybraných) spojov L25 - pri presadzovaní návrhu bude nutné starostke zdôrazňovať, že Džungľania sa dostanú PRIAMO oveľa ďalej ako doteraz ( ? ), prípadné ranné návaly na nejakom spoji riešiť vložením špeciálneho spoja idúceho len z Džungle napr. po Mier (25Dž),
b) obsluhu Bane Bankov riešiť predĺžením L13 k bani (interval do Krásnej je rovnaký ako treba k bani) a teraz aj tak jalovo prestávkuje pri amfiku.
Nuž, toľko moje návrhy, ktoré by pri dobrej komunikácii mohli byť aj politicky priechodné, si myslím.
Za ušetrené km spojazdniť sedlovú a víkendovú L18 s malými vozmi.
Sídlisko Ťahanovce --- Nad Jazerom. Linka 10 a linka 19 ... príklad konkrétnejšie: príchod linky 10 na palackého na O2 - 04 a odchod linky 19 z palackého 07. Teraz je čakacia doba skoro 20 minút cez víkendy . a to obl len jeden z príkladov.
Vite, pán Titl, budete sa musieť zmieriť s tým, že dnes už vaše návrhy nie sú jediné, nie sú dokonca ani najlepšie a podľa mojho skromného laického názoru sú naopak na opačnom konci rebríčka. Napríklad váš neuveriteľný výplod k TEŽ kdesi na SME pred pár mesiacmi.
pôvodný systém aspoň fungoval a prestupy boli zabezpečené maximálne do 10 minút. Teraz čo som si všimol treba čakať na prestup aj 20 minút.
Na mieste DPMK by som sa zamyslel a uviedol celý systém do stavu z minulého týždňa kedy ten systém fungoval poriadne. Teraz čo sa deje je len hanba pre DPMK a toho, čo robil tie časy. Keď prichádzal EUROBUS do mesta, teda mal záujem , som bol proti tomu, ale teraz už som ZA aby to urobil znovu a vstúpil do MHD KE. Nič iné skonštatovať nemôžem.
Ja neviem ale mna ako obyvatelovi Furce je v tejto situacii sumafuk kde uz ten spoj z Mieru resp. Nemocnice pojde alebo nepojde dalej. Vsetky 3 sidliska mame z tych bodov ako tak dobre spojenie. A ked uz aj to by sa dalo riesit. A o tom nemam ziadne pochyby ze to bude lepsie riesenie ako toto co mame teraz.
Myslienka prestupneho systemu je rozumna a logicka ale tak ako sa to dokaze domrvit v KE asi nema obdobu.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
LUKYmhd
No na Slovenskú teda naozaj treba spoj....ved tam to nikto nevyuzival tá 30-ka chodila prázdna. A rozdelenie linky 34? Ved konecne. Myslim si ze nikomu neuskodi prestupovat medzi tymito dvoma linkami (34, 36) nadväznost je perfektná mám to odskúsane.