no sak hej alebo aspon L22 ide cez mier len by vynechala NMM a isla by tak stacilo by raz a hodinulebo su hlavne strasi ktory potrebuju chodit do obchodu tak preto ?
Magistrát a DP sa stará o rozvoj pešej turistiky v meste ?
Ja by som cez PD doobedu v sedle riešil chýbajúcu L18 prejazdami vozov z L27. Každý druhý odchod 27 z Madridskej by bola vlastne linka 18 po Novú Nemocnicu... Jazdné doby tých dvoch liniek by boli úplne identické, kilometre myslím tiež (zanedbateľný rozdiel), netrebalo by ani navyšovať vozkm, z Mieru na ŤHC by sa nič nemenilo, a na trase Mier-Stanica je dosť iných spojení aby sa z 27 mohlo ubrať.
Škoda že DPMK stále uvažuje s asfaltovým povrchom nástupných ostrovčekov. V Bratislave sa zásadne rekonštrukcie robia z dlažby, vrátane signálnych pásov pre slabozrakých. Naviac to vyplýva z novelizovanej legislatívy. Je to estetické a v prípade nutnej opravy sa upraví štvorák dlažby. Nuž v KE sa najlepšie asfaltuje ....
Lenze vzdy na zastavke aspon kazdu polhodinu tam stala dajak linka aj cez vikendy ale teraz nebude nic a mam otazku ohladom L56 zo Sace ona jazdit nebude alebo to len nie je dokoncene lebo ked som si daj jak ide L56 tak mi vypisalo ze bude chodit len o 12:47 konkretne zo zastavky SOS automobilova
To nove je hovadina jak... L18 zastavovala na zastavke Obchodna akademia a teraz tam cez precovne dni v case od 09:00 do 12 a cele vikendy tam nic nepojde
Ďakujem za doplnenie ?, takže jej trasa bola Lingov - Tr. arm. gen. L. Svobodu - Prešovská cesta - Palackého - Jantárova - Požiarnícka - Námestie osloboditeľov - Vodná - OD Beta - OD Mier - Tesco - Hanojská - Madridská? Kedy bola zavedená v tejto trase?
Jazdila linka 27 okolo roku 1999 - 2000 na trase Lingov - Tr. arm. gen. L. Svobodu - Prešovská cesta - Palackého - Železničná stanica? Ak áno, kedy bola zavedená v takejto trase a vydržala až do 4.9.2000? Lebo na tejto: http://www.ikarusy.net/foto/foto.php?id=11160&res=1 fotke z roku 2000, čo by približne sedelo času keď mohla jazdiť v tejto trase je zachytená na NO a to ma pletie. ?