to uz ked ste zas daco menili, nemohli ste konecne vratit na Klimkovicovu autobus smerujuci na Namestie?? to je taky problem? na co nam tu bude plno autobusov do nemocnice a ziadny do mesta??
OK, ja som tu v ostatných príspevkoch narážal len na túto zmenu - rozdelenie L 34. Kompletné CP pre celé KE by mali byť jednoznačne jednoduchšie - menej liniek, hustejšie intervaly.
Re #54708 Vladimír: prečo sa v pracovných dňoch nadväzuje na L 19 a nie na pôvodnú L 34? Pripadá mi to prinajmenšom čudné, keďže sa delí 1 súčasná linka.
Inak, v tom prípade by sa to patrilo uviesť aj do vyhlásenia DPMK, takto dochádza len k zbytočnému klamaniu cestujúcich.
Pri rozdelení pôvodnej L34 ide predovšetkým o zachovanie nadväznosti vzťahu NMM - Drabova. Ten rieši nadväznosť v CP 34+54 na prichádzajúce spoje z mesta. V pracovný deň tieto linky nadväzujú na L19, v sobotu a nedeľu nadväzujú na L36.
asi Ti ušlo, že L 54 priamym pokračovateľom novej L 36 (súčasnej L 34) - rovnako ako budúca L 34. Takže to nie je len kvapka v mori, ale je to dosť významný bod vzhľadom na prestupnú tarifu.
ok, tlačovú správu som nečítal. Len pre porovnanie objednaný počet vozkm zo strany mesta: 2010:15,3 2009: 15,4 2008: 15,0 2007: 15,0 2006: 15,3 mil.vozkm
Momentálne nemám pri sebe poznámky, takže to nebude celkom presné. Po tom, čo sa v rokoch 1998-99 postupne v dvoch etapách sprevádzkovala trolejbusová trať na KVP (predĺžená L71, nová L72) zanikla pôvodná autobusová L30 na trase Kláštor - Toryská - NO - Prešovská - Lingov. V úseku NO - KVP ju nahradila už spomínaná L72 a v úseku NO - Prešovská - Lingov ju nahradila predĺžená L27, ktorá tak začala premávať na trase Madridská - Hanojská - Mier - ŽST - NO - Prešovská - Lingov. Dovtedy premávala na trase Madridská - NO.
Tento stav trval až do zmien z rokov 2000/2001, kedy L27 dostala novú trasu Madridská - Hanojská - Mier - ŽST - Južné nábr. - OC Branisko a pôvodnú východnú vetvu začala obsluhovať nová L30 Exnárova - Prešovská - ŽST - NO - Železníky - Blšák.
citát z tlač. správy (ktorá bola zverejnená, ale potom som ju odstránil, kvôli nahradeniu oznamom):
„Plánovanie a prevádzkovanie MHD je predovšetkým odbornou záležitosťou, ktorá reaguje na oprávnené požiadavky občanov. Zmeny preto vychádzajú z relevantných požiadaviek tak, aby boli zároveň _dodržané objednané výkony MHD na rok 2010_,“
nech sa páči, môj návrh:
posunúť odchody L 34 a L 54 tak, aby boli koordinované vzhľadom na prestup z L 36. Pokiaľ viem, L 54 nie je koordinovaná s ničím a L 34 bude nová linka, takže s koordináciou s inými linkami nemôže byť problém.
Napr. v sedle:
Skutočný stav:
L 36: 04 19 34 49
L 34 + L 54: 11 26 41 56
Môj návrh:
L 36: 04 19 34 49
L 34 + L 54: 07 22 37 52
Nie je to žiadna veda, len komplexné posunutie celého CP o pár minút (napr. 3).
VLI
To, čo tu riešiš je len kvapka v mori kompletných CP...