asi Ti ušlo, že L 54 priamym pokračovateľom novej L 36 (súčasnej L 34) - rovnako ako budúca L 34. Takže to nie je len kvapka v mori, ale je to dosť významný bod vzhľadom na prestupnú tarifu.
ok, tlačovú správu som nečítal. Len pre porovnanie objednaný počet vozkm zo strany mesta: 2010:15,3 2009: 15,4 2008: 15,0 2007: 15,0 2006: 15,3 mil.vozkm
Momentálne nemám pri sebe poznámky, takže to nebude celkom presné. Po tom, čo sa v rokoch 1998-99 postupne v dvoch etapách sprevádzkovala trolejbusová trať na KVP (predĺžená L71, nová L72) zanikla pôvodná autobusová L30 na trase Kláštor - Toryská - NO - Prešovská - Lingov. V úseku NO - KVP ju nahradila už spomínaná L72 a v úseku NO - Prešovská - Lingov ju nahradila predĺžená L27, ktorá tak začala premávať na trase Madridská - Hanojská - Mier - ŽST - NO - Prešovská - Lingov. Dovtedy premávala na trase Madridská - NO.
Tento stav trval až do zmien z rokov 2000/2001, kedy L27 dostala novú trasu Madridská - Hanojská - Mier - ŽST - Južné nábr. - OC Branisko a pôvodnú východnú vetvu začala obsluhovať nová L30 Exnárova - Prešovská - ŽST - NO - Železníky - Blšák.
citát z tlač. správy (ktorá bola zverejnená, ale potom som ju odstránil, kvôli nahradeniu oznamom):
„Plánovanie a prevádzkovanie MHD je predovšetkým odbornou záležitosťou, ktorá reaguje na oprávnené požiadavky občanov. Zmeny preto vychádzajú z relevantných požiadaviek tak, aby boli zároveň _dodržané objednané výkony MHD na rok 2010_,“
nech sa páči, môj návrh:
posunúť odchody L 34 a L 54 tak, aby boli koordinované vzhľadom na prestup z L 36. Pokiaľ viem, L 54 nie je koordinovaná s ničím a L 34 bude nová linka, takže s koordináciou s inými linkami nemôže byť problém.
Napr. v sedle:
Skutočný stav:
L 36: 04 19 34 49
L 34 + L 54: 11 26 41 56
Môj návrh:
L 36: 04 19 34 49
L 34 + L 54: 07 22 37 52
Nie je to žiadna veda, len komplexné posunutie celého CP o pár minút (napr. 3).
škoda že sa to nikdy v oznámení neuvádza: "Z dôvodu znižovania objednávky dopravy zo strany mesta dochádza k nasledujúcim zmenám.." takto si to odnáša všetko DP. Aký je plánovaný (od 19.6.) objem objednávky vozkm?
Na úvod by som sa touto cestou chcel úprimne poďakovať primátorovi, že sa konečne rozhodol nekandidovať. Ďakujeme. A teraz k veci.
Pozerám, že L16 cez víkend posilnila interval na 20'. Pritom L12 na Podhradovej ostala nedotknutá. Toto by som nazval luxus. Keď si tak premietam víkendovú vyťaženosť L12 v úseku Podhradová - Nová nemocnica, mám pocit, že si to mala "odniesť" práve severná časť L12 a nie L18.
Keď som ešte niečo od zmien očakával, tak to bolo odstránenie 40' víkendového intervalu na L20. Úchylné intervaly však ako vidím letia, 24' ako základ na doplnkových linkách, to som teda nečakal. Na úvodnú stránku navrhujem ešte doplniť manuál "Ako si zapamätať úžasný 24' interval." Dojali ma tiež 4 ranné spoje na L50.
Hlavne, že je všetko pekné farebné... ako sa patrí na Gummy Bears.
Celá táto neplodná (aj keď podnetná) debata by sa dala zhrnúť jednou vetou: blbé LV je nahradené ešte blbším. Presne tak ako pri zmenách vo vedení DPMK ....
a zasa niektorí pindajú do CP... Nikdy nebude každý spokojný, to si už treba uvedomiť. Navariť sa dá len z toho, čo ti poskytnú. A keďže tu poskytujú málo, málo sa da aj navariť. ?
TA