Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: TA #54706:
asi sa nerozumieme. Ja hovorím o kompletnom CP. Myslím, že tieto 3 linky-34,36,54 neobhospodarujú celé Košice.
Reply on: VLI #54705:
asi Ti ušlo, že L 54 priamym pokračovateľom novej L 36 (súčasnej L 34) - rovnako ako budúca L 34. Takže to nie je len kvapka v mori, ale je to dosť významný bod vzhľadom na prestupnú tarifu.
Reply on: TA #54697:
a čo tak ešte skoordinovať L 54 s 3 ? alebo so 6 ?
To, čo tu riešiš je len kvapka v mori kompletných CP...
Reply on: eMareq #54698:
ok, tlačovú správu som nečítal. Len pre porovnanie objednaný počet vozkm zo strany mesta: 2010:15,3 2009: 15,4 2008: 15,0 2007: 15,0 2006: 15,3 mil.vozkm
Reply on: 5211_2 #54659:
Zavedená bola 18.12.1998
Reply on: tbus #54661:
Dík za doplnenie ?

Re #54701 Vladimír: Dík za spresnenie. Ak budeš mať niekedy po ruke poznámky a čas tak doplníš aj podrobnosti? ?
Reply on: 5211_2 #54659:
Momentálne nemám pri sebe poznámky, takže to nebude celkom presné. Po tom, čo sa v rokoch 1998-99 postupne v dvoch etapách sprevádzkovala trolejbusová trať na KVP (predĺžená L71, nová L72) zanikla pôvodná autobusová L30 na trase Kláštor - Toryská - NO - Prešovská - Lingov. V úseku NO - KVP ju nahradila už spomínaná L72 a v úseku NO - Prešovská - Lingov ju nahradila predĺžená L27, ktorá tak začala premávať na trase Madridská - Hanojská - Mier - ŽST - NO - Prešovská - Lingov. Dovtedy premávala na trase Madridská - NO.

Tento stav trval až do zmien z rokov 2000/2001, kedy L27 dostala novú trasu Madridská - Hanojská - Mier - ŽST - Južné nábr. - OC Branisko a pôvodnú východnú vetvu začala obsluhovať nová L30 Exnárova - Prešovská - ŽST - NO - Železníky - Blšák.
Reply on: eMareq #54698:
Presne, jak si napisal. Da sa dovtipit. Keby to bolo uvedene napr. v podobe od M2001, bolo by to zrejme uz na pohlad.
Reply on: m2001 #54695:
15,3 pokiaľ viem.
Reply on: m2001 #54695:
citát z tlač. správy (ktorá bola zverejnená, ale potom som ju odstránil, kvôli nahradeniu oznamom):

„Plánovanie a prevádzkovanie MHD je predovšetkým odbornou záležitosťou, ktorá reaguje na oprávnené požiadavky občanov. Zmeny preto vychádzajú z relevantných požiadaviek tak, aby boli zároveň _dodržané objednané výkony MHD na rok 2010_,“

Myslím, že sa z toho dá dovtípiť o čo ide.
Reply on: VLI #54693:
nech sa páči, môj návrh:
posunúť odchody L 34 a L 54 tak, aby boli koordinované vzhľadom na prestup z L 36. Pokiaľ viem, L 54 nie je koordinovaná s ničím a L 34 bude nová linka, takže s koordináciou s inými linkami nemôže byť problém.

Napr. v sedle:
Skutočný stav:
L 36: 04 19 34 49
L 34 + L 54: 11 26 41 56
Môj návrh:
L 36: 04 19 34 49
L 34 + L 54: 07 22 37 52

Nie je to žiadna veda, len komplexné posunutie celého CP o pár minút (napr. 3).
Reply on: m2001 #54695:
Ta veta v uvodzovkach je zaujimava. Bol by velky problem ju uviest v oficialnych vyjadreniach? Nerypem, len sa pytam.
Reply on: eMareq #54688:
škoda že sa to nikdy v oznámení neuvádza: "Z dôvodu znižovania objednávky dopravy zo strany mesta dochádza k nasledujúcim zmenám.." takto si to odnáša všetko DP. Aký je plánovaný (od 19.6.) objem objednávky vozkm?
Na úvod by som sa touto cestou chcel úprimne poďakovať primátorovi, že sa konečne rozhodol nekandidovať. Ďakujeme. A teraz k veci.

Pozerám, že L16 cez víkend posilnila interval na 20'. Pritom L12 na Podhradovej ostala nedotknutá. Toto by som nazval luxus. Keď si tak premietam víkendovú vyťaženosť L12 v úseku Podhradová - Nová nemocnica, mám pocit, že si to mala "odniesť" práve severná časť L12 a nie L18.

Keď som ešte niečo od zmien očakával, tak to bolo odstránenie 40' víkendového intervalu na L20. Úchylné intervaly však ako vidím letia, 24' ako základ na doplnkových linkách, to som teda nečakal. Na úvodnú stránku navrhujem ešte doplniť manuál "Ako si zapamätať úžasný 24' interval." Dojali ma tiež 4 ranné spoje na L50.

Hlavne, že je všetko pekné farebné... ako sa patrí na Gummy Bears.
Reply on: TA #54690:
Škoda, že si nemôžem pozrieť tvoj návrh CP a tvoje reakcie na jeho kritiku... či ... si myslíš, že ty by si to zvládol na 1 ?
Reply on: Alco #54691:
Ja už som si "zvykol" a vy? ? ? ? ? ?
Celá táto neplodná (aj keď podnetná) debata by sa dala zhrnúť jednou vetou: blbé LV je nahradené ešte blbším. Presne tak ako pri zmenách vo vedení DPMK ....
Reply on: VLI #54689:
lenže aj to málo si môžeš navariť kvalitne. Lenže tu sa varí málo a nie práve najkvalitnejšie.
a zasa niektorí pindajú do CP... Nikdy nebude každý spokojný, to si už treba uvedomiť. Navariť sa dá len z toho, čo ti poskytnú. A keďže tu poskytujú málo, málo sa da aj navariť. ?
Reply on: PTI #54685:
Keďže sa plánovači dopravy museli zmestiť do toho čo si firma Magistrát s. r. o. sídliaca na Tr. SNP 48/A objednala, tak si to odniesla linka 18.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.