Všetci pevne dúfajme, že stále sa zvyšujúca cena ropy, bude impulzom k preferovaniu elektrickej trakcie. Síce budovanie tratí pre elektrickú trakciu(E+T) je finančne náročnejšie ale problémy s financiami sú všade. A aj keď je peňazí málo, dá sa to. Uvediem príklad Brno-tiež nie sú na tom bohvieako a elek.trať napr. do Líšne stavajú po zastávkach a každý rok ide tram o zastávku ďalej. Je jasné, že keď chce niekto vybudovať 5km naraz, tak je to finančne dosť náročné. Keby tak trochu rozmýšľalo aj mesto, keď odpredáva pozemky "hyper"centrám a dalo podmienku vybudovanie konečnej al prípojky k E-T trati!!!
Ešte k tým Solarisom. Z toho čo tu čítam, to vyzerá, že nákup NP vozidiel je vychádzanie v ústrety málo mobilným cestujúcim. Ale pokiaľ viem, DP to nerobí aby sa lepšie nastupovalo ale preto, že únia vyžaduje nízkopodlažnosť!
Ešte k tým Solarisom. Z toho čo tu čítam, to vyzerá, že nákup NP vozidiel je vychádzanie v ústrety málo mobilným cestujúcim. Ale pokiaľ viem, DP to nerobí aby sa lepšie nastupovalo ale preto, že únia vyžaduje nízkopodlažnosť!
S499.1023