Ayreon:
Neviem co mas proti otvorenemu zvrsku, je to to najlepsie, co moze byt. Nastastie, DPMK sa spamatal v poslednej chvili a v tychto dnoch na betonove podvaly osadil kolajnice typu S49, take, ake su na zvysnej casti rekonstruovanej Juznej tr., ci rychlodrahe. Zliabkova kolajnica bude len v kratkom, niekolko-metrovom useku medzi zliabkovou vyhybkou a kolajovou krizovatkou oproti hotelu Strojar.
Nodes:
Trat sa samozrejme este obsype kamenim a podbije. Neboj sa, bude z toho taka ista trat ako je medzi Strojarom a Cintorinom
Neviem co mas proti otvorenemu zvrsku, je to to najlepsie, co moze byt. Nastastie, DPMK sa spamatal v poslednej chvili a v tychto dnoch na betonove podvaly osadil kolajnice typu S49, take, ake su na zvysnej casti rekonstruovanej Juznej tr., ci rychlodrahe. Zliabkova kolajnica bude len v kratkom, niekolko-metrovom useku medzi zliabkovou vyhybkou a kolajovou krizovatkou oproti hotelu Strojar.
Nodes:
Trat sa samozrejme este obsype kamenim a podbije. Neboj sa, bude z toho taka ista trat ako je medzi Strojarom a Cintorinom

Sarko
Trvam na svojom (a presvedcil som sa dnes o tom znova), ze uvedeny usek od zastavky "Poliklinika Sever" (od krizovatky Komenskeho-Bocatiova po krizovatku Komenskeho-Strojarenska) je len dvojprudovy, pricom od krizovatky Komenskeho-Bocatiova po krizovatku Komenskeho-Garbiarska tu su pozdlz vozovky parkovacie plochy (statie pozdlz okraja cesty, resp. v pripade niky statie kolmo na okraj cesty). To, ze sirka vozovky by mohla teoreticky zodpovedat stvorprudovke este neznamena, ze to stvorprudovka musi byt. V tomto konkretnom useku vsak predpisu pre zriadenie stvorprudovky nevyhovuje sirka vozovky (aj ked je dajme tomu siroka teoreticky na 1 a 1/2 pruhu