mimochodom na zastávkach luník VIII a Stodolová by bolo vhodné inak riešiť ten nástup prednými dverami-tak ako je to teraz veľmi nepomôže,lebo ak vodič otvorí len predné dvere,tí čo vystupujú sa nevedia dočkať..a keď im otvorí potom aj tak môžu čierní pasažieri nastúpiť-preto väčšina vodičov na to aj kašle....na spomínaných zastávkach je miesta dosť,tak pred nimi spraviť výstupné zastávky a potom by sa posunuli pár metrov a tak brať na predné dvere.to by bolo efektívnejšie.Akurát z centra na luník sa to vyriešiť nedá
Naco akoze ma ta "NOVA" 54-ka zastavovat na Kremnickej a na Stodolovej preboha ?? co su to za zastavky ?? Kremnicka pre degesov a Stodolova pre nakupujucich v KAUFLANDE .. preboha, ved je to EXPRESNA LINKA ! degesi a nakupujuci v KAUFLANDE nech vyuzivaju linku 34, ktora ide po tej istej trase... ? ?
Pôvodne som chcel upozorniť na popis tejto fotografie -
/ke/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=55375&idt=u&idg=4358
ale ako som pozeral ďalej a začítal sa do popisov, tak som sa chytal za hlavu...
Administrátori opravte prosím popisy ? ? ?
Súprava 229/298 jazdiaca po roku 1978 bola zvláštna napr. vybavením kabíny vodiča (úplne uzavretá kabína s posuvnými dvermi, ovládacie prvky rozšírené napr. o kontrolky zopnutia linkových stykačov, 3 tlačidlá záchrannej brzdy a nápisy v azbuke), prídavnými konektormi prepojenia na čelách vozov a tiež rúrovitými držiakmi v zadnej časti skrine pod podlahou - vyzeralo to ako "výfuky" a vraj boli určené na prepojenie vozov 600 V káblami pri jazde súpravy len na predný pantograf. Tieto úpravy boli pri stredných a veľkých prehliadkach postupne menené na košický "štandard" až do ich rekonštrukcie na merací, resp. brúsiaci voz.
áno, podľa toho, čo uvádza Sarko, to vyzerá len na náhodu.
V tejto súvislosti ma ešte napadá otázka : predtým, než sa v roku 2000 voz 229/III prečísloval na 102/II, aký voz slúžil ako brúsiace vozidlo
romeo