Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Pôvodne som chcel upozorniť na popis tejto fotografie -
/ke/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=55375&idt=u&idg=4358
ale ako som pozeral ďalej a začítal sa do popisov, tak som sa chytal za hlavu...
Administrátori opravte prosím popisy ? ? ?
Reply on: Dispecer #51187:
to je veľmi " logické ". Preto potom vznikajú nezrovnalosti v dátumoch, ktoré navonok vyzerajú ako chyby.
Reply on: Peter55 #51192:
jedine ozajstne expresy su RAčky a 52ka na Juznej triede
Reply on: romeo #51190:
Nedúfaj, sme v KE a expresy stoja v každej diere ? Z 35 zastavok vynechaju 2 ?
Reply on: romeo #51190:
ale bude ? čítaj príspevok v OfF-TOPIC fóre od Peter55...
Reply on: 5 #51189:
54 je expres,takže v tých zastávkach stáť nebude,nie? či? ?
Súprava 229/298 jazdiaca po roku 1978 bola zvláštna napr. vybavením kabíny vodiča (úplne uzavretá kabína s posuvnými dvermi, ovládacie prvky rozšírené napr. o kontrolky zopnutia linkových stykačov, 3 tlačidlá záchrannej brzdy a nápisy v azbuke), prídavnými konektormi prepojenia na čelách vozov a tiež rúrovitými držiakmi v zadnej časti skrine pod podlahou - vyzeralo to ako "výfuky" a vraj boli určené na prepojenie vozov 600 V káblami pri jazde súpravy len na predný pantograf. Tieto úpravy boli pri stredných a veľkých prehliadkach postupne menené na košický "štandard" až do ich rekonštrukcie na merací, resp. brúsiaci voz.
Reply on: TA #51186:
/II sa používa iba pri prečíslovaní v rámci rovnakého typu. ?
Reply on: Dispecer #51184:
to je pekné, že taký voz existuje v katalógu, avšak 229 bol zaradený do premávky už v roku 1961 ( http://imhd.sk/ke/index.php?w=2f2c24293a2f36eff2212c24293a2f36ef1f&id=6481 ), takže momentálne sú tu v katalógu 2 vozy s rovnakým evidenčným číslo bez dodatočného rozlíšenia.

229 ( podľa katalógu ) : http://imhd.sk/ke/index.php?w=2f2c24293a2f36eff2212c24293a2f36ef1f&id=6481 -> de facto 229/I
229 ( podľa katalógu ) : http://imhd.sk/ke/index.php?w=2f2c24293a2f36eff2212c24293a2f36ef1f&id=6499 -> de facto 229/II
229/II ( podľa katalógu ) : http://imhd.sk/ke/index.php?w=2f2c24293a2f36eff2212c24293a2f36ef1f&id=6505 -> de facto 229/III
Reply on: Dispecer #51182:
áno, podľa toho, čo uvádza Sarko, to vyzerá len na náhodu.
V tejto súvislosti ma ešte napadá otázka : predtým, než sa v roku 2000 voz 229/III prečísloval na 102/II, aký voz slúžil ako brúsiace vozidlo ❓
Reply on: TA #51183:
Nie je, v katalógu máme aj 229/II, lenže aj tá bola prečíslovaná. ?
Reply on: Isidor #51181:
ahaa, takže vozy s evidenčným číslom 229 boli až 3. V tom prípade je tu v katalógu chyba - voz 229 ( http://imhd.sk/ke/index.php?w=2f2c24293a2f36eff2212c24293a2f36ef1f&id=6499 ) by mal byť označený ako 229/II.
Reply on: TA #51180:
2. Náhoda. 298/I bol B -vozom tej nešťastnej súpravy, ktorá mala tú tragickú dopravnú nehodu na Festivalovom nám. v 1978, avšak bola opraviteľná. ? (Ak sa mýlim, prosím opravte ma. ? )
Reply on: TA #51180:
predpokladam, ze rok 1978 sa vztahuje k rekonstrukcii 298 na 101 a rok 1980 k dodaniu "nahradnej skrine" z CKD pre novy voz 298/II. Mozno ti pomoze tento prispevok: http://www.mestskadoprava.net/diskusia/viewtopic.php?p=6784#p6784
Otázka pre historikov : pri voze 101 ( ex 298 ) je uvedené, že v roku 1978 bol " nahradený " novým vozom s evidenčným číslo 298 ( http://www.imhd.sk/ke/index.php?w=2f2c24293a2f36eff2212c24293a2f36ef1f&id=6013 ). Avšak pri voze 298/II je uvedený rok výroby a sprevádzkovania až 1980 ( http://www.imhd.sk/ke/index.php?w=2f2c24293a2f36eff2212c24293a2f36ef1f&id=6504 ). Ktorý rok je teda správny ❓

Otázka číslo 2 : je to len náhoda, že aj nový voz 298/II bol prečíslovaný na 101 a využívaný ako merací voz rovnako ako pôvodný 298 ❓
Reply on: tbus #51178:
Presne, aj som na ňu pôvodne myslel, keď som sa pred časom pozeral, ktoré linky spoplatnenie postihne, akosi som na to zabudol. Vďaka za opravu.
Reply on: jt #51175:
namiesto tej L24 by som skôr tipoval N3 ?
Reply on: jt #51175:
A ešte RA linky z Ťahanoviec a Furče, ktoré jazdia cez Južné nábrežie budú spoplatnené na úseku od mosta VSS po celom privádzači Červený rak k Optime a ďalej až do železiarní. Tu by to mohli obísť okolo VŠA po Alejovej.
Reply on: jt #51175:
Diky za namahu ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.