Reply on: Furčan #50856:
Ta to musle pisať už poriadny debil, až mi to pripomina niektorych tuna z fora ? Vodič asi nepotrebuje teplo.Navrhujem vodičom na L23 aby celu zimu ani nešahli na gombik od kurenia pre šahovinu ?
A inak neviem či tam ešte chodia CNG Karosy ale ak hej tak mam argument na obhajobu vodičov, niektore CNGčka keď vypnu tak už ich ani dielňa nenaštartuje...
IKS
dnesna prax v dpmk je taka, ze hocijaky dielensky zamestnanec, ktory ma funkcnu cipovu kartu, si zavola pracovnikovi MTZ, aby mu vydal nejake mnozstvo oleja. ziadne povolenie od nadriadeneho, ta naco, zijeme v slobodnom anarchistickom svete. pracovnik obsluhy cerpadla, zaroven povereny vydajom maziv zo skladu MUSI /?!/ vediet, ktory olej sa pouziva pre ktoru techniku a nedajboze by dal otazku mechanikovi, ktory dany voz opravuje, ci vie o aky olej ide /malokto z mechanikov vie, aky olej do ktorej techniky patri/, mechanik v tej chvili ide vyskocit z koze, co si to dovoluje obycajny skladnik, ktory by mal len vydavat mazivo na zaklade nejakej ziadanky...
nie dpmk funguje inac: ked sa skladnik nahodou pomyli, zaplati si vzniknute straty. ale preco? skladnik nema s technikou nic spolocne, s minimalnou mzdou je tu len ako medziclanok v servise, v zmysle: "dam ti nieco, ked povies, co chces"
nieeeee, v dpmk musi vediet skladnik odcitat z pier, studovat na WEBE diagnostiku vozidiel, kazdodenne sa vzdelavat, aby nahodou nedoplatil na nespravne rozhodnutie.
vysvetli mi niekto z kompetentnych, co robi napr.taky dielmajster a mechanik preco opravuje auta, ked im nerozumie?