safarenie v dpmk: kedysi v csad /pred 25-timi rokmi/, ked som bol dielmajstrom, nasledne garazmajstrom, ked niekto chcel fasovat olej, najprv som si zistil skutkovy stav a az tak som si dovolil podpisat vydajku zo skladu, pretoze bolo na mne ako odbornikovi, a mal som aj v zmluve zakotvenu hmotnu zodpovednost a rozhodovanie o tom, ako "nalozim s pokazenym vozidlom".
dnesna prax v dpmk je taka, ze hocijaky dielensky zamestnanec, ktory ma funkcnu cipovu kartu, si zavola pracovnikovi MTZ, aby mu vydal nejake mnozstvo oleja. ziadne povolenie od nadriadeneho, ta naco, zijeme v slobodnom anarchistickom svete. pracovnik obsluhy cerpadla, zaroven povereny vydajom maziv zo skladu MUSI /?!/ vediet, ktory olej sa pouziva pre ktoru techniku a nedajboze by dal otazku mechanikovi, ktory dany voz opravuje, ci vie o aky olej ide /malokto z mechanikov vie, aky olej do ktorej techniky patri/, mechanik v tej chvili ide vyskocit z koze, co si to dovoluje obycajny skladnik, ktory by mal len vydavat mazivo na zaklade nejakej ziadanky...
nie dpmk funguje inac: ked sa skladnik nahodou pomyli, zaplati si vzniknute straty. ale preco? skladnik nema s technikou nic spolocne, s minimalnou mzdou je tu len ako medziclanok v servise, v zmysle: "dam ti nieco, ked povies, co chces"
nieeeee, v dpmk musi vediet skladnik odcitat z pier, studovat na WEBE diagnostiku vozidiel, kazdodenne sa vzdelavat, aby nahodou nedoplatil na nespravne rozhodnutie.
vysvetli mi niekto z kompetentnych, co robi napr.taky dielmajster a mechanik preco opravuje auta, ked im nerozumie?
Obchvat nemáme. Prvá mapa, čo sa toho týkala bola značená tak, že všetky cesty pre motorové vozidlá vrámci mesta mali byť spoplatnené. podľa tejto http://www.idoprava.sk/idop/rsrc/Spoplatnene%20rychlostne%20cesty2.htm zas nie - od Budimíra po Tri brody, od Michaloviec po Prešovská/Sečovská, od Milhoste po VSS a od Zvolena po VSS, čiže celý úsek medzi Šacou a KE. Niečo sa tam dokonca už aj stavia:
z politického hľadiska sa nerátajú. Proste MČ musí mať nejaké spojenie a basta. Bol by to cirkus, keby " odrezali " Džungľu od sveta. Ono tak či tak Džungľania namiesto L 22 používajú okolité zastávky - Tesco, Džungľa a Pod Furčou.
aha, áno - to platí v smere do Čermeľa. Tam by bolo vhodné, ak už nie upraviť CP, naviazať odchody na seba, teda zaviesť povinné čakanie. Ja som zvažoval len smer Havlíčkova, ktorého sa týkala petícia.
IKS
dnesna prax v dpmk je taka, ze hocijaky dielensky zamestnanec, ktory ma funkcnu cipovu kartu, si zavola pracovnikovi MTZ, aby mu vydal nejake mnozstvo oleja. ziadne povolenie od nadriadeneho, ta naco, zijeme v slobodnom anarchistickom svete. pracovnik obsluhy cerpadla, zaroven povereny vydajom maziv zo skladu MUSI /?!/ vediet, ktory olej sa pouziva pre ktoru techniku a nedajboze by dal otazku mechanikovi, ktory dany voz opravuje, ci vie o aky olej ide /malokto z mechanikov vie, aky olej do ktorej techniky patri/, mechanik v tej chvili ide vyskocit z koze, co si to dovoluje obycajny skladnik, ktory by mal len vydavat mazivo na zaklade nejakej ziadanky...
nie dpmk funguje inac: ked sa skladnik nahodou pomyli, zaplati si vzniknute straty. ale preco? skladnik nema s technikou nic spolocne, s minimalnou mzdou je tu len ako medziclanok v servise, v zmysle: "dam ti nieco, ked povies, co chces"
nieeeee, v dpmk musi vediet skladnik odcitat z pier, studovat na WEBE diagnostiku vozidiel, kazdodenne sa vzdelavat, aby nahodou nedoplatil na nespravne rozhodnutie.
vysvetli mi niekto z kompetentnych, co robi napr.taky dielmajster a mechanik preco opravuje auta, ked im nerozumie?