To je čosi úžasné zase !!! V dpmk triedia vozy na prevádzkové a odstavené-resp .výhladovo vyradené PODLA ZRKADIELOK !!! To snáď nemá obdoby na celom svete.
Montáž bahozáckej hrazdy na zrkadlo trvá včetne vrtania strechy a inštalácie kabeláže u inteligentných dp 35min. ! Je to spočítané, je to norma podla ktorej sa účtuje !
To je možné ,že je to ako tvrdíš s tou R6,R7.
Tú históriu niekedy dám do kopy až budem mať chuť, tiež potrebujem niečo upresniť, nemám a hlavne nenosím v hlave všetke tie dátumy.
Len Ta doplnim co sa tyka solo autobusov. Ako bolo uverejnene vo Vestniku, ver. sutaz na dodavku kratkeho autobusu v pocte 1 ks vyhrala firma Mostarko a ta Soplaris doda asi dost tazko. A ked by nakoniec nedoslo k nakupu autobusu cez Mostarko, tak vo VPMK maju svojsky pristup k zakonu o verejnom obstaravani.
Tak 387 a 389 asi tazko, ved ich pred casom dali dokopy, su bahozove a po rozsirenej SP. Preco by stara bahozova 349 ostala a tieto 2 vozy mladsie nie? Podla mna padnu 391 a 393, oba su vozy problemove, odstavovane a bez SP, samostatne nepojazdne...
? Včera som mal tú česť vidieť príchod nových Solarisov Urbino 15 a 12 / SU 15 -3X, SU12 2X /. Prišli približne o 14:30 hod. do areálu DPMK, a.s. na Hornádskej. Teraz si tam stoja ako ich predchodcovia pri stene a čakajú kedy dostanú ev.čísla, a kedy pôjdu na prepis.
Som zvedavý akú budú mať kabínu.
Sarko: Každoročné vyhlasovanie, ktoré každý vie ako skončí A keď už sme pri tom, ja si myslím, že bude nasledovať ďalšia rámcová zmluva na niekoľko rokov dopredu a nie jednotlivé súťaže každý rok.
Čo sa týka električiek a trolejbusov, žiadna zmluva podpísaná nie je a ani tak skoro nebude. A to preto, že električiek je 3x toľko, než je súčasná potreba a kým mesto neprehodnotí električkovú dopravu na prioritnú a chrbticovú sieť, nákup nových električiek nebude treba minimálne do roku 2010.
Sieť trolejbusových liniek stagnuje a kým sa nezačne ďalší rozvoj, dovtedy ani tu nebudú potrebné nové trolejbusy do dožitia súčasných (vedúci TD tvrdí, že ich udrží v dobrom stave do 10 rokov), t.j. cca do roku 2013.
V prípade autobusov sa každoročne vyhlasovala súťaž o dodávku sólo autobusov, v poslednom období to boli Karosy B952, tento rok už našťastie SU12. Zmluva na súčasné SU15 bola uzavretá ako s výhradným dodávateľom pre SR a z nej aj vyplývajú určite výhody. Je uzavretá na tuším 50 autobusov Solaris a na
5: 349, zo súpravy 349+352, je "bahozová", takže zatiaľ bude jazdiť. V druhej várke sa má odstaviť ešte 8 vozidiel, predpokladám #351+350, 368+369, -377 (tieto ihneď po skončení CVR) a -352, -387, -389. Z "A"-čiek tak vzniknú opäť nové súpravy, asi 376+349 a 386+388. 349 bude tým pádom posledná, najstaršia a jediná T3 z roku 1982 a s usporiadaním sedadiel 2+1.
Toto asi skutočne patrí do BA fóra, tam bude znalcov podstatne viac.
Re #4998 Esicko: Myslím, že tak to bolo. Vlaky prestali po Starom moste jazdiť až po vybudovaní Prístavného mosta. Teda v prvej polovici 80. rokov tam ešte jazdili.
Re #5005 Furčan: Áno, už klasicky boli videné v Prešove, teda ešte pred samotným príchodom domov do Košíc. Akurát som mal vybitú baterku, tak sa avízo do Košíc nedostalo.
Re #5006 pitto32: Prečo nečítaš poriadne? Furčan napísal "ďalšie". Inými slovami, dnes prišli ďalšie 2 SU12. To znamená, že už majú 3 ks (1+2=3)
Re #5008 pitto32: Tie počty v novinke nesedia a ja som presvedčený, že keď som ju písal, tak sedeli. Kto po mne menil novinku a popísal tam tie - nechcem rovno povedať, že "somariny"? ?
Re #5022 KVKV: Tak to sa teda pletieš!
1. R7 som zavedená skôr ako L7 - 9. Ako spomínal eMareq, takto označené spoje boli namiesto RT už minimálne od roku 1983, ale neviem presne odkedy. Osobne tipujem dátum spustenia trate na Jazero.
2. Linky 7 - 9 neboli zavedené spoločne. Linka č. 7 bol zriadená v roku 1986, zatiaľ čo linky č. 8 a 9 až v roku 1989.
Re #5035 KVKV: Bolo by dobré už raz a navždy dať dokopy tú históriu linkového vedenia a zverejniť ju na stránkach. Niečo z Tvojich pamätí som našiel aj konkretnejšie v rozboroch DPMK.
Re #5041 pitto32: Pri všetkej úcte, chybám v gramatike sa nevyhýbaš ani Ty
dnes :)))) sla 36 a pri jumbe smerom na kvp sla rovno a ne doprabva hehe az na zastavke mu doslo ze ma ist doprava ta sa dajak vyjabel dolava cez dvojitu ciaru po kruh objazde a spat na povodnu trasu : bolo okolo 18-45, 36 sla smerom z TAHANOVIEC
Cez vozovňu jazdila 6C. Prvá etapa rekonštrukcie SNP bola v lete 1997 od Spol.pavilóna po prejazd u Kosmaltu. V lete 88 naopak. V tom istom roku na jeseň obojsmerne úsek Spol.pavilón po pôvodnú križovatku na Moldavskej s jej prestavbou na kruhový objazd a napojenie na Alejovú (jazdili len 6A a 6B, cez vozovňu všetky R). A na jar 1989 v dvoch etapách od Kosmaltu po Amfiteáter a potom naopak.
Re #5038 Furčan: trocha máš chyby v gramatike. ? ?
Tak potom si v robote celý týždeň ( okrem soboty a nedele )
Ad terajšia situácia v KE: neplánujete ( máte zmluvu na ) nákup nízkopodlažných električiek,trolejbusov,autobusov?
Vidím, že máte podpísanú zmluvu z firmou Solaris & Coach Bus PL ( ale rád by som vedel dokedy ?).
Trolejbusy neplánujete? Bude to firma Solaris& Coach Bus PL ?
Vážne, neviete niekto, prečo dpmk nechce kĺbové vozidlá?
No ja osobne sa značke prispôsobým.
Plán :
10 KS Solaris 12M-Karosa Renault 12M
8 KS{15M}10 KS {18M} ( 15 M = Solaris,18 M Solaris,Karosa renault.
☺ ☺ ☺ ☺
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Peto