5:
a/žel.stanica-masarykova-n.mm-komenského*? -anička*?=40.roky
b/št.lokom-anička = 50.roky,cca do1962(?)
c/št.lokom-ťahanovce = 60.roky,cca do r.1966(?)
d/št.lokom-h.strojár = koniec60tych r.,potom pauza, znovu v 70,80tych r.(skrátená jednička)
e/krásna-n.osl.-moldavská-cez terasu-komenského-št.lok.(pozdejšie skrátená len k amf.)=po velkej reorganizácii, potom zrušená
f/žel.stanica-oc.optima = od 2004 (predtým to bola linka W)
8:barca-alejová-terasa-amfit.
10:autobus.linka, prvé trasovanie: n.osl.-vyš.opátske, potom niekolkokrát menila trasu, neviem z hlavy. Ako pravidelná električková linka nikdy nebola.
Pri návšteve Pápeža ako L10+ zabezpečovala spojenie zhromaždišťa na rýchlodráhe s barcou (myslim)
Mohlo ísť aj o značenie "T" ako "trojička", veď práve na linkách R4, R6 a R7 trojičky aj začínali. Inak mám v zbierke niekde aj tabuľu linky RT s trasou VSŽ - Kuzmányho - Amfiteáter - Tr. SNP - VSŽ. Boli samozrejme aj tabule linky R6 s trasou VSŽ - vozovňa, len sa málo používali. Obe tabule sú ešte z tvrdého kartónu.
Re #5005 Furčan: No výborne! Dúfam, že nákup SU12 znamená, že DPMK už prestane kupovať tie hlučné Karosy B952. Aspoň posledné dve série sú priveľmi hlučné...
Teda, Solaris Urbino 15: 3533, 3534, 3535
Solaris Urbino 12: 5502, 5503
Linky:SU 15: 12, 16, 18, 27, 30, 31, 32, 34, 37(myslím, že mali by sa nasadiť medzi tieto linky)
SU 12: 13 (videl som na nej 5501), 14, 15, 17, 20 (videl som na nej 5501), 22, 23, 25???, 29 (videl som na nej 5501), 33, 35, 36 (videl som na nej 5501) (myslím, že ...)
,,P.S: Prečo nechcete klbáky? (SU 18)" Na túto otázku neviem odpoveď. Spýtaj sa iných. ? ? ? ? ? ? ☺ ? ? ? ?
Myslim ,že to bolo od velkej reorganizácie liniek, pri zavedení L7,8,9.
Ináč ako RT boli značené aj spoje dnešnej R6, s tým ,že v okne mal vodič tabulku "do vozovne" a naboku žiadnu.
Ale to je ok, Filiálka existuje. Nie som si istý ale myslím ,že ta dnešná nie je tá istá. Povodná stanica Ba.Filiálka myslim bola inde. Taktiež bolo zmenené vedenie žel tratí v Bratislave, niektoré zrušené, trať zo starého mostu k filiálke už neexistuje, zostali len (zabudnuté) kolajnice na moste.
Mne ide o to, či 1000mm električková trať bola v cestnej časti mosta dvoj. alebo jednokolajná, alebo či sa pre elku využil v nejakom období železničný most. V tom mám práve nejasno, pretože na moste som videl tú "splietku" dvoch rozchodov.
TA
Rád by som sa dozvedel presnejšie trasu tejto RT ( VSŽ - Kuzmányho - VSŽ ) a dobu prevádzky, ak vieš.