Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: BM #4922:
+ Re #4924 Sarko: Ja mam z toho modreho ikaca co tam stoji uz aj 2 ks stropnych svietidiel - dnes som ich ziskal, vcera som si ho bolo omrknut 🙂 Inac rozoberanie ide velmi rychlo. Podla informacii tam do toho kovosrotu (resp. vykupu zeleza) ma prist dalsich 14 autobusov (znacku/z vam neprezradim, lebo ani ten co tam robil to nevedel).

V areali SAD stoji opat fura novych C954.
Pružné upevnenie koľajnicových pásov sa používa aj na tak zaostalej železnici ako je tá naša, tzn. že sa používa. Ak bude dnes so mnou robiť v Družstevnej pri Hornáde ten kolega čo včera, pošlem ho kvaziodfotiť mobilom to upevnenie a pošle Ti MMS. Nočna sa blíži...
Reply on: S499.1023 #4937:
Áno, vďaka za informáciu. To pružné upevnenie koľajnicových pásov mi telefonicky úplne detailne vysvetlil Esíčko, za čo mu ďakujem. O možnostiach upevnenia koľajnicových pásov som doteraz ani len netušil, musím si to pre lepšiu predstavivosť niekde pozrieť alebo vyhľadať na nete. Ak niekto niekde objaví nejaké fotografie, sem s nimi.

A ešte jedna otázočka. Keď je pružné upevnenie také dobré a nerozrušuje sa štrkové lôžko okolo podvalov, prečo sa nepoužíva? Výroba alebo materiál je drahší?

Koho by to zaujímalo, niečo o typoch pražcov:
http://www.zpsv.cz/web/htm/list_110.htm
Práve mi volal Isidor, že Nad Jazerom sa asi niečo stalo, lebo všetko premáva do Barce. Ide sa tam pozrieť a potom dá vedieť.
Reply on: Furčan #4931:
Ale vyzera to fest blbo.
Sarko:Isteže existuje aj pružné upevnenie koľajnicových pásov.A to buď podkladnicové alebo bezpodkladnicové.Rozdiel je napr.v tom že pri pružnom upevnení netreba tak často doťahovať vrtule,koľajnica má vôľu a po prechode drážneho vozidla sa vráti do pôvodnej polohy atď.
Reply on: Dispecer #4934:
aj to som videl..to j však krimi..ho mohol zmlátiť aj v obxode... ?
Pozor! Na Nám.MMM tam, kde parkujú električky linky 6 sa niečo robí! ? ? ? ? A si dávajú dole odkvapové rúry, aby sa na budove múzea, mohli vymeniť. ? ? ? ? ? ? ? ? ?
Reply on: Diggi #4929:
A čo keby ste sa pozreli na http://www.novinky.cz/03/67/52.html ? ?
Viete, čo sa stalo 23.07.2004 na zastávke OD BETA ? Zrazili sa okolo 17.00-20.00 ŠKODA Favorit a Fabia ? ? Ale veľmi neohrozili premávku, len sa autobusy museli trošku pritisnúť k obrubníku. ? ? ? ? ? ☺ ☺ ? ? ? ? ? ?
Reply on: Bmko #4911:
To ti nemôžem povedať ? Ale, predsa ti to poviem: hľadaj, hľadaj a hľadaj ?
Reply on: RW #4927:
Všimni si 2003-ku aj ta bola postriekaná ale stihly to zotrieť.
Jojo slo o solaris tusim e.c. 7702 tedy 12 metrak a vysel z toho vitezne. Dokonce mu i po nehode sly vyklopit i svetla 🙂 . Sklo cely , plechy taky nebyla nejak zvlast pomackany . Holt kvalita .

To ten kosickej je na tom podstatne hur 😞 .
Reply on: BM #4922:
tam je len jeden z SAD
To ktory k***t postriekal 2006 ??
Kto videl zrážku mercedesu a škodovky pri vchode do starej nemocnice,ktorá sa stala 15.21. Ranený nie je ani 1 z 2 vodičov. Škodovka vybiehajúca z vedľajšej cesty nedala prednosť mercedesu. Zdržanie nie je žiadne
Reply on: Esicko #4923:
Existuje a pružné upevnenie koľajnicových pásov? Ak áno, aký je medzi nimi rozdiel?
Reply on: BM #4922:
Presnejšie je to na pravom brehu Hornádu na Bosákovej ul. My sme to videli z Ľavobrežnej ul.
Reply on: Isidor #4912:
Ten stroj co stoji na lavej kolaji pri Astorii sa vola PUSL 71 (S s makcenom) = Pluh pre Upravu Strkoveho Lozka. Novy zvrsok tvoria kolajnice TZ S49 rok vyroby 2004 na podvaloch SB 8PA s pevnym upevnenim kolajnicovych pasov.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.