Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
SARKO: ZACIATOK KONCA ELEKTRICKOVEJ DOPRAVY V KE.
Reply on: Diggi #4949:
Ano? Tak som potom objavil teplu vodu 🙂 😉
Reply on: Sarko #4948:
Namám slov....kua kua a ja som za mesiac neurobil ani jednu fotku...no v piatok s tým musím niečo urobiť.. ? ? ?

Z tej prvej šestice bola posledná odstavená 338 a to v auguste 2003...ako prvá bola tuším 358-ka po odpojení od 360 v januári 2003
Reply on: eMareq #4942:
Tých 9 tam je už niekoľko mesiacov..len ich inač preparkovali.
Tak a ešte oficiálne informácie, hodné novinky na úvodnej stránke:

V piatok, 16.7.2004 , sa rozhodlo o odstavení 22 vozidiel typu ČKD T3SUCS. Rozhodnutie nasledovalo po zvážení dlhodobej a momentálnej potreby vypravenosti vozidiel a rozhodnutí o predaji vozidiel tohto typu ešte v stave z prevádzky, nakoľko predaj vyradených a dlhodobo odstavených T3 na kilometre nebol úspešný. Spolu je ku uvedenému dátumu odstavených 21 vozidiel a odstaviť sa má ďalších 7 vozidiel.

6 vozidiel ( #338, 344+340, 360+358 a 366) je na km odstavených už dlhodobo (ak, tak ma doplňte, od kedy).

Zvyšných 22 vozidiel sa rozdelilo na 2 časti, prvá je odstavená od 16.7.2004 a jedná sa o týchto 14 vozidiel:
348+347
363 ("B")
357 ("B")
370+371
372+373
374+375
379 ("B")
381 ("B")
383 ("B")
385 ("B")

Zvyšných 8 vozidiel bude odstavených v ďalšej etape, zatiaľ je isté len, že budú odstavené vozidlá, ktoré nemajú zrkadlá Bahoza, ale kvôli platným celoplošným reklamám musia byť v prevádzke. Sú to #351+350 (Lucka), 369+368 (Podravka) a 377 (LIVE!).

V tejto súvislosti sa zriadili z "A" vozidiel nové súpravy:
362+356
380+382
378+384

Vodič z bývalej súpravy 382+383 však loboval za zmenu vozidiel súpravy 380+382, takže už o niekoľko dní vznikla súprava 382+380.
Reply on: Esíčko #4941:
Vďaka za ochotu! No keď to používa aj naša železnica, tak by som nevidel problém, aby to používal aj náš DPMK. ? Skúsim zistiť, prečo sa používa pevné upevnenie, ak v tom nie je z finančného hľadiska veľký rozdiel.
Reply on: Maťo #4944:
Ahá, tak už som v obraze, takéto upevnenie som už videl. Medzi podkladnicovým a nepodkladnicovým je potom aký rozdiel?

Škoda, že sa nepoužije to pružné upevnenie, lebo po 12 rokoch od rekonštrukcie rýchlodráhy a použitia otvoreného železničného zvršku je vidieť, že zvršok je vozidlami dynamicky namáhaný a dosť rozrušený (početné osové a smerové nerovnosti) a treba ho častejšie opravovať, podbíjať a vymieňať týmito nerovnosťami opotrebované koľajnice.
Pred chvíľou poriadne blyslo a začala sa silná búrka a trolejbusy sú už aj bez prúdu... Po tom, čo sa skrátila zelená vlna na križovatke Štúrova-Kuzmányho kvôli výlukovému odbočovaniu električiek vľavo a tvoriacim sa zápcham, už plynulosť dopravy zdržiava aj trolejbus, ktorý pred chvíľou vyhodil výstražné smerovky. Tvoria sa kolóny až po NO!
Reply on: Sarko #4940:
Robí to napríklad firma Vossloh http://www.vossloh-rail-systems.de
alebo Pandrol http://www.pandrol.com

Starý systém je asi najlacnejší a hovoríme o DPMK... Škoda
Výzva :

Každý správny lokálpatriot, ktorý chce aby v Košiciach bola zachovaná tradícia hádzanej mužov, nech, prosím, navštívi túto stránku :

http://www.all4web.sk/forum/tema.php?cislo=57&vzhlad=1&tabulka=forum638

prípadne : http://mhk.sk/diskusia.html

a apeluje pridaním príspevku do diskusie na vedenie 1. MHK Košice, aby sa domáce zápasy hrávali tak ako predtým - 17.30 v sobotu.

? ? ? ? ? ? ? ?
Reply on: BM #4922:
+ Re #4924 Sarko: Ja mam z toho modreho ikaca co tam stoji uz aj 2 ks stropnych svietidiel - dnes som ich ziskal, vcera som si ho bolo omrknut 🙂 Inac rozoberanie ide velmi rychlo. Podla informacii tam do toho kovosrotu (resp. vykupu zeleza) ma prist dalsich 14 autobusov (znacku/z vam neprezradim, lebo ani ten co tam robil to nevedel).

V areali SAD stoji opat fura novych C954.
Pružné upevnenie koľajnicových pásov sa používa aj na tak zaostalej železnici ako je tá naša, tzn. že sa používa. Ak bude dnes so mnou robiť v Družstevnej pri Hornáde ten kolega čo včera, pošlem ho kvaziodfotiť mobilom to upevnenie a pošle Ti MMS. Nočna sa blíži...
Reply on: S499.1023 #4937:
Áno, vďaka za informáciu. To pružné upevnenie koľajnicových pásov mi telefonicky úplne detailne vysvetlil Esíčko, za čo mu ďakujem. O možnostiach upevnenia koľajnicových pásov som doteraz ani len netušil, musím si to pre lepšiu predstavivosť niekde pozrieť alebo vyhľadať na nete. Ak niekto niekde objaví nejaké fotografie, sem s nimi.

A ešte jedna otázočka. Keď je pružné upevnenie také dobré a nerozrušuje sa štrkové lôžko okolo podvalov, prečo sa nepoužíva? Výroba alebo materiál je drahší?

Koho by to zaujímalo, niečo o typoch pražcov:
http://www.zpsv.cz/web/htm/list_110.htm
Práve mi volal Isidor, že Nad Jazerom sa asi niečo stalo, lebo všetko premáva do Barce. Ide sa tam pozrieť a potom dá vedieť.
Reply on: Furčan #4931:
Ale vyzera to fest blbo.
Sarko:Isteže existuje aj pružné upevnenie koľajnicových pásov.A to buď podkladnicové alebo bezpodkladnicové.Rozdiel je napr.v tom že pri pružnom upevnení netreba tak často doťahovať vrtule,koľajnica má vôľu a po prechode drážneho vozidla sa vráti do pôvodnej polohy atď.
Reply on: Dispecer #4934:
aj to som videl..to j však krimi..ho mohol zmlátiť aj v obxode... ?
Pozor! Na Nám.MMM tam, kde parkujú električky linky 6 sa niečo robí! ? ? ? ? A si dávajú dole odkvapové rúry, aby sa na budove múzea, mohli vymeniť. ? ? ? ? ? ? ? ? ?
Reply on: Diggi #4929:
A čo keby ste sa pozreli na http://www.novinky.cz/03/67/52.html ? ?
Viete, čo sa stalo 23.07.2004 na zastávke OD BETA ? Zrazili sa okolo 17.00-20.00 ŠKODA Favorit a Fabia ? ? Ale veľmi neohrozili premávku, len sa autobusy museli trošku pritisnúť k obrubníku. ? ? ? ? ? ☺ ☺ ? ? ? ? ? ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.