Reply on: 280 #48188:
Spoje Tebou navrhovanej priebeznej L4 by potom ako predbiehali spoje liniek konciace a cakajuce na svoj odchod na ZST? Ako by si vysvetlil vodicom, ze musia byt aj pocas prestavky na konecnej nepretrzite v kabine a nechat ich sa otacat cez vratnu kolaj? A spoj L4 smer Barca so spojom L4 smer Havlickova by isli z toho isteho nastupistia?
Kari
Druhá vec - na jednej strane tu všetci vyplakávame (oprávnene), ako zlý magistrát znižuje vozokm, na strane druhej silou mocou chcete zachovať celodenné celotýždenné spojenie Barce KD, pričom aký-taký význam to má nanajvýš v špičke. Uvedomujem si situáciu, ktorú popisuje Vladimír, ale garantujem vám, že minimálne skoro ráno a večer jazdí už dnes L4 od Ryby dolu úplne prázdna, takže držať ju tam nasilu je v tejto situácii divné.
Isidor: to čo píšeš o L4 (výstup/nástup väčšiny cestujúcich na NO), platí dokonca vo väčšej miere aj o L3.