Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Kari #48167:
Čiže tým návrhom, na ktorý som sa pýtal, je plné zachovanie L3 v štandardnom intervale a zrušenie L4? Čiže úsek VSS, križovatka - Barca bez obsluhy?

Inak ešte k tej budúcej obsadenosti L4. Nie je to veľa, ale počítalo sa s tým, že 4-ka by viazala nejakých cestujúcich, ktorí by z nej v Barci prestupovali na L24 do Valalikov. V trase na stanicu tiež mala potenciál aspoň trošičku odobrať cestujúcich 12-tke, keďže by ponúkla spojenie tam, kam ho dnes Barca (okrem riedkej L24) nemá, kým doteraz sa L4 a 12 skoro celú cestu motali po tej istej trase. Ale samozrejme každému je jasné, že L4 by bola v celej sieti liniek najmenej využívanou E-linkou.
Reply on: Vladimír #48158:
thc maju vacsiu moznost prestupu na smer NO z ktorejkolvek linky opustajucej sidlisko
Reply on: TA #48166:
ale poloz si otazku, kolko operacii sa vykonava jednym prilozenim karty k oznacovacu? z karty sa cita, zapisuje a znova cita..
Reply on: Kari #48167:
podľa mojich pozorovaní (kedysi pravidelných, momentálne už len občasných) v smere z juhu 80% ľudí vystupuje aj tak na NO. A naopak, v rannej špičke tiež masy študentov idúcich do Barce nastupujú práve tam.
Keď už nič, tak by sa aspoň odstránil súbeh L12 a L4 (Barca - juh - Hlavná pošta - Krajský úrad!), napr. vo večernom režime idú od Domu umenia na juh minútu po sebe a potom polhodinu nič.
Reply on: Kari #48167:
skúsme si položiť otázku. Čo by znamenalo zrušenie L 4 pre trať do Barce ❓
Reply on: Vladimír #48158:
neviem koľko ľudí denne jazdí medzi Južnou triedou a stanicou, okrem špičiek (obsluha firiem v spodnej časti Južnej) bude predpokladám jazdiť skoro prázdna a nejaký viceprimátor ju šmahom ruky zruší. Ale ako teraz čítam, tak pôjde na amfik, či kam vlastne? Inak tým Južná príde o priame spojenie s NMM a Komenského, aj keď ten prúd cestujúcich bude asi podobný (možno trocha silnejší) ako na stanicu.

Návrh na L4? Podľa mňa to budú úplne zbytočne vyhodené vozokm, ktoré by sa dali využiť napr. na posilnenie 7, zachovanie (aspoň čiastočné) 3 a pod.
Reply on: m2001 #48153:
och, tak to aj keby som urobil 4 operácie denne ( napr. 2 presuny tam a späť alebo 1 presun tam a späť s označením pri výstupe a pod. ), vyšlo by to takmer na 100000 / ( 365 x 4 ) = 70 rokov. Jednoducho nedosiahnuteľné.
Reply on: Nikoliatko #48159:
No tak máme spoločného známeho, aj keď nevem o kom je reč... ? Keď si dobre pamätám, tak L32 chodila z Moskovskej cez Klimkovičku, Sokolovskú /zvyšok ako L32 pred 2.8/. Ale to bolo veľmi dávno, to som bol ešte decko.
Reply on: Nodes #48163:
zajtra sa len otvára trať a je posledný deň výluky. Od soboty sa začína riadna prevádzka. Prvá električka, ktorá prejde po zrekonštruovanej trati bude voz #530.
Reply on: tony42 #48162:
Od soboty.

Re #48158 Vladimir: Ano. Moju odpoved si vystihol. Samozrejme, ze obidve porovnatelne sidliska maju mat porovnatelny interval. A zial, magistrat znizuje objednavku.
zdravim Vas
vie mi niekto povedat, ci uz zajtra budu chodit elektricky na jazero?
nova trat vyzera byt uz hotova 🙂
Reply on: Vladimír #48160:
aha, tak som písala, že ja som tam chodila uplynulých 6 rokov.... takže ja som to už nezastihla ... a šak keď to tak vezmeme, tak tam majú 19 od kláštora po trase 32 ... čo sa neľúbi?
Reply on: Nikoliatko #48159:
L32 po Klimkovičovej jazdila odjakživa, tušímže do roku 2000.
Reply on: Riks #48157:
no yo, ja mám tiež kamaráta, ktorý býva na Kl. 40 a kamarátku, ktorá býva na Kl. 34 ... a tiež bežne chodievajú dole na moskovskú.. a ozaj.. spomínal tu ten scoo že aké to bolo super ke´d tam chodila 32 ... no ja som v uplynulých 6 rokoch veľmi často chodila na Kvp buď 18 alebo 32 a nezdá sa mi, že by 32 chodievala až hore ku kláštoru???
Reply on: Sarko #48146:
S tou L4 je to trochu inak. Originál návrh LV počítal s L4 v trase na stanicu (lebo náhrada vzťahu Južná tr. - ŽST za redukovanú L3 + lebo zjavná predimenzovanosť ponuky na Komenského ul.). Dodatočne "vyššie kruhy" (mimo autorov LV) jednostranne rozhodli, že L4 pôjde k amfiteátru (takže Južná tr. - ŽST okrem rána po novom nič + fascinujúci súbeh 4/7 VSS, križovatka - Radnica St. mesta + praktická nepreložiteľnosť 2/4 v úseku NO - Radnica St. mesta). Tu na webe zverejnený návrh LV je pôvodný predložený a nezachytáva dodatočné "vylepšenia".

Re #48147 Kari: Ako to teda spraviť inak?

Re #48155 Nodes: Áno, je to tak ako píšeš. Ale všimni si prosím, že TAKÉ ISTÉ intervaly na NO majú aj porovnateľné THC (zabezpečuje L10), pričom doslova donedávna mali v SN a dokonca aj v PD po 18. hodine iba polhodinový (!) interval. Aký je argument pre to, že z THC je potreba jazdiť na NO v SN každých 20 min. a z Jazera každých 10 minút? Nemal by byť rovnaký meter pre všetkých? Podotýkam, že hovoríme o dvoch MČ, ktoré sa môžu počtom obyvateľov porovnávať. Ja viem, že mi odpovieš, že nerovnosť treba odstrániť posilnením linky na THC a nie redukciou Jazera, no v predstihu odpovedám, že magistrát nepožiadal DPMK o láskyplné rozšírenie výkonov, ale o škrty v km. Žiaľ. A tak sa jednoducho hľadalo...
Reply on: scoo #48144:
Ja bývam na Kl. 40 /čau suseda ? /, každý deň som 4 roky chodil dole na Moskovskú na autobus a ani raz mi nenapadlo sťažovať sa, že sa musím prejsť. Problém by som teda videl niekde inde... Ale veď dočkaj, keď raz postavia obratisko dole pri vežiakoch, možno Ti tam bude končiť L18 /čo to bude po novom neviem/, nebudeš musieť toľko šlapať. ?
Reply on: jt #48152:
Ano, mas pravdu. Na to by uplne sadla pravidelna linka v tom useku od Motorestu cez Lackovu, Opatsku, Pri Hornade a na Vazecku, ako som spominal. To by vyriesilo problem dostupnosti, i ked ako som sa dozvedel, ze pri novom LV sa urcil standard dostupnosti v MC s poctom obyvatelov do 10tis. az na hranicu 1 km a tak je to tak, ako to je.

Re #48155 Nodes: Ano, je to neprijemne pre Jazercanov, zvlast, ked obyvatelov tejto MC je vyse 25 tisic. Na 4. najludnatejsiu cast mesta je to dost slabe. Ked sa vsak nezacnu zvysovat vykony MHD alebo neostanu aspon na urovni za rok 2008, tak to uz bude z roka na rok len horsie a horsie.
Reply on: Vladimír #48141:
Vlado, len margo intervalov. V smere z Jazera pojde sice elektricka v sedle kazdych 7,5 min. a cez vikend kazdych 10 min., ale v smere na NO to bude v sedle 15 min. a cez vikend 20 min. Pripadny prestup 9/4 pri moste VSS, o tom sa uz Sarko zmienil. Ako prestupna zastavka to neobstoji.
Reply on: m2001 #48153:
100 tisic operacii? Ved to nedosiahnem ani za 20 rokov.
Reply on: TA #48150:
podľa toho čo som našiel na nete, emtest používa kartu MIFARE 4:
Počet operácií čítanie/zápis: 100 000,
uchovanie dát: 10 rokov.
ja kartu využívam iba na mesačníky, teda uvedený počet operácií nedosiahnem v dohľadnom čase.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.