ach jaj no ste ma nepochopili to je jedno tak by sa volali 18 (18Ť) a 38 (18DH) ale proste by boli takto dve linky na jeden smer a hotovo chcela som to len kvôli názornosti takto napísať
a ete jedna vec, tento večný spor o L18 35 alebo 38, nazvite si ju ako chcete bude medzi Furčou a Thc vždy pretrvávať, pokiaľ túto linku bude mať priamo iba jedno zo sídlisk, nakoľko sa to druhé obáva že sa na prestupnej zastávke do autobusu nevmestia, presne tak, ako to bolo, keď L18 chodievala na Furču a presne tak, ako to je teraz, keď L18 chodí na Thc. čo keby vymysleli niečo také typu 18DH a 18Ť a teda by sa linky striedali, jedna by šla na furču druhá na thc a v opačnom smere by zo sídliska išli 2x za hodinu pričom od tesca by mali pravidelný 15´interval? nebolo by to jednoduchšie riešenie problému?
Už to tu ktosi spomínal - zastávky Napájadlá a Mlyn po novom nemajú byť obsluhované. V schéme sú zakreslené aj s linkou 19, ktorá pokračuje po Slaneckej bez zachádzky k Mlynu.
Inak, neviem kto vymyslel názov zastávky "Motorest, Krásna", ale neviem ako to chápať. Buď to malo byť "Motorest Krásna", alebo "Krásna, motorest" (po vzore "Železníky, križovatka", či "VSS, križovatka"), ale nie takto.
Dovolím si upresniť tie plné busy, ktoré chodia ku SOUŽ, nakoľko na tejto zastávke denne prestupujem.
ráno prídem L15 na souž a pokiaľ sa dočkám L19 tak najprv príde L10 ktorá ide až po Luník VIII ktorá je naozaj preplnená (ako každý jeden autobus v rannej špičke)
potom príde ďalšia L10, ktorá smeruje iba po NO a je označená ako posilový spoj, o ktorej sa nemôžem vyjadriť ako o preplnenej, stojí v nej zopár ľudí ale určite to nie je taká tlačenica ako v tej predošlej L10
a nakoniec si to okolo mňa prefrčí nejaká L51 či aká chmára, v ktorej všetci sedia a sú voľné sedadlá ... o čom asi iné sídliská môžu snívať.....je poloprázdna
niet za čo.
Ako tak teraz pozerám do schémy, tak zisťujem, že L 24 aj L 94 budú končiť v Barci tak, že prejdú zopár metrov priamo dedinou. Nebolo by predsa jednoduchšie, ak by sa otočili na prejazde cez električkovú trať na križovatke Osloboditeľov - Gavlovičova Veď kedysi sa tak podobne otáčala L 103 - len o pár metrov južnejšie pri ČS Slovnaft a opačným smerom.
ospravedlňujem sa za chyby
bod 1. : nie 13,5' ale cca nekoordinovaných 7'
a ďalej :
ak zarátam do tejto skupiny liniek aj ŤHC - Amfiteáter - KVP, tak :
pýtaš si 4' / 10' / cca nekoordinované 4,6' / 15'
- to je aj tak stále menej, než ponúka nové LV, hoci poobede máš viac spojov, no koordinovaných bude len 8 z nich so 7,5' a do toho vopcháš 4 spoje s 12'
si z ŤHC? Ak hej, tak klobúk dole, od Teba by si mali brať príklad všetci ŤHCčania, keďže si pýtaš horšie intervaly, než aké ponúka navrhované linkové vedenie :
1. Sídlisko ŤHC - Mlynská bašta
pýtaš si 6' / 20' / 13,5' ( tu neskoordinuješ svojich 12' a 15' ) / 30' *
nové LV ponúka 4' / 7,5' / 6' / 10'
ak zarátam do tejto skupiny liniek aj ŤHC - Amfiteáter - KVP, tak :
pýtaš si 4' / 10' / 14' / cca nekoordinovaných 7' / 15'
- to je aj tak stále menej, než ponúka nové LV
2. Sídlisko ŤHC - Prešovská cesta - NO **
pýtaš si 5' ( alebo s L 56 nie úplne koordinované 4' ) / 15' / 5' ( alebo s L 56 nie úplne koordinované 4' ) / 20'
nové LV ponúka : 4' / 7,5' / 6' / 10'
- takže opäť viac ponúka nové LV - až na poobedňajšiu špičku, kde máš o 2 spoje viac ( resp. s L 56 až o 5 ) za hodinu
3. Sídlisko ŤHC - ŤHC - Poľov ( iba L 25 )
pýtaš si 20' / 60' / 30' / 60'
nové LV ponúka 30' / 60' / 30' / 60'
- strata 1 - 2 spojov v rannej špičke prechádzajúcich cez dedinu ŤHC je zanedbateľná
4. L 54
pýtaš si 12' / - / 15' / -
nové LV ponúka 16' / - / 20' / -
- jedine v tomto prípade pýtaš viac spojov, než nové LV navrhuje
___
* - 30' evidentne nebude stačiť
** - do porovnania som nezahrnul nový navrhovaný interval L 56, keďže 60' v rannej špičke veľmi nehraje rolu
34 nam netreba poriesime to prestupom na ine linky 34 je vytazena po NMM a potom od KVP takze 34 nam staci len po mlynsku bastua to jest L53 problem vyrieseny
podľa mňa pri súčasnej ponuke MHD, kto raz prestúpil na IAD sa naspäť ani zadarmo nevráti. Nárast by mohol byť u sociálne slabších skupín+študenti a potom pri nepravidelných cestách. ale to sú len moje úvahy
ja nechcem aby sa to vratilo pred august ale ked bude 38 a z THC sa nebudu do nej vediet napchat tak starosta bude ziadat linku napr L35 v tvare terajsej 18 a bude to tak isto ako pred augustom 2008 dufam ze teraz sa uz chapeme
a to ja nechcem
na 1 strane hovoríš o tom, že navrhnuté intervaly nebudú stačiť. Na 2. strane chceš, aby sa vrátil stav spred augusta 2008. Tým si ale protirečíš, keď sa pozrieš na to, aké boli vtedy a aké budú teraz intervaly.
pali336