S499.1023 : Jasné, že chcem. Kde inde by som sa dostal a je to určite lepšie ako mrznúť denne 8 hodín pri -25 až +6 C (stupňov Celzia). Na ambasáde mi bolo povedané, že to občianstvo je podmienkou nakoľko to nie je súkromná firmu , ale má účasť štátu rsp. štátna akciovka.
Nepotrebuješ vodičák ako na Slovensku a platovo si na tom lepšie máš lepšie zázemie a to naj nemám rodinu v DPMK, nie som vrátnikom ani inou zložkou DO, ktorá sa bude rušiť tak, že sa tu NEDOSTANEM.
? ?
Za desať rokov bude z dielní ťažkej údržby vozovňa pre rykše, z výpravnej haly hypermarket na bicykle a voz koňky ponúknu na odpredaj ako nadbytočný.
Cestu do USS slávnostne pripoja k pešej zóne ktorá vtedy bude už siahať ku kruhovému objazdu (pre bicykle).
To je nejaká blbosť, podmieka občianstva ČR tam nikdy nebola a pokiaľ by bola, tak pracák im to rýchle z hlavy vytlčie. Ale asi ťa potrebovali odohnať, tak si niečo vymysleli. Inak v Prahe už brigádnikov neberú. chceš jazdiť nastálo? Si si istý, že to je ideálna práca na celý život?
Ja keď som bol v septembri v Prahe, tak mi povedali, že chcú jenom prostí(ý) ? lidi. Ja som padol na ČR občianstve čo je tiež jedna z podmienok, ale ja sa nevzdám.
Keď v Košiciach môže jazdiť veterinár, (dopravák vie o kom hovorím) tak prečo ja by som nemohol v Prahe? ?
KVKV: No áno, usídľuje, veď ak sa stále naďalej obmedzuje MHD v KE a ak to tak bude ďalej pokračovať, čochvíľa tu budeme študovať už len históriu. Usmieváčik som tu hodil, aby to nevyzelo tak hrozne a aj preto, že môj optimizmus tomu zatiaľ nechce veriť. Inak, na mail som Ti ešte neodpovedal, ale napíšem, len čo mi to čas dovolí.
Hm, zajímavá diskuze. Někteří vztahovační jedinci jsou vždycky tak zábavní. Taky jsem znal jednoho řidiče (brigádníka), který byl ke konci své řidičské kariéry jmenován řádným profesorem na nějaké vysoké škole.
Takové případy však ani trochu nevyvracejí poznatek dopravních psychologů, že ideální kandidát na řidiče tramvaje by měl mít IQ v rozmezí 97 - 100 bodů (podle stupnice, jež je standardizována v ČR - v USA by to číslo bylo vyšší). Zdůvodňují to tím, že řidič tramvaje má velmi málo podnětů, na které musí reagovat a když má vyšší IQ, tak si jeho mozek hledá další činnost, kterou by se zaměstnal. A při tom hrozí tiziko, že ta další činnost odpoutá pozornost takového řidiče od vlastního řízení.
Co na tom chcete měnit?
Výzbroj Pendolína nie je trojpásmová ale má kĺzavú frekvenciu. Rušienie sa prejavuje prítomnosťou frekvencií 50, 75 a 275 Hz v spätných prúdoch v amplitúde 10*väčšej niež je povolené. Keby vedeli, ČO KONKRÉTNE ruší, tak by to už nerušilo...
Ak by úprava nebola možná, museli by sme kompletne zmeniť systém zabezpečenia ako v staniciach tak na trati ako aj LVZ.
Vidím ,že železničný bacil sa pevne usídluje v Tvojom emháďáckom organizme. To je správne.?
Ináč čo nového na teplickej električke? Už dlho som tam nebol.
Re #4694 BM: Aj ja poznam inteligentnych vodicov, dokonca aj takych, ze by si sa divil aj ty. A? Je to s niecim v rozpore?
Inteligent nikdy nepovie, ze je inteligentny... a bohac nikdy nepovie, ze je bohaty? A clovek vaziaci 120 kg nikdy nepovie, ze je tucny? Pochopite uz konecne, ze sa nevystatujem a nevyvysujem? Alebo to pochopit nedokazete?
KVKV: Áno, Čremošiansky tunel je naozaj najdlhší v SR. Bujanovský je najdlhší dvojkoľajný. Tretí je tuším tiež jeden z tých na trati z Čremošného, ale z hlavy to neviem. Na jednej internetovej stránke sú všetky podrobné informácie o všetkých tuneloch v SR. Tak, dnes mám už za sebou 5. A posledný prestup na žel. staniciach a zo Zvolena "prášim" cez Fiľakovo domov. Práve ma skontroloval sprievodca vlaku, tak som sa ho opýtal na ten 3. najdlhší tunel. Vedel len prvé dva Aj tak bol dnešný deň naozaj veľmi náučný.
S499.1023: OK, tak bez toho slova "vlna", i keď sa mi marí, že takýto výraz použil ten fíra. Čo sa týka toho rušenia koľajových obvodov, čo konkrétne v 3-pásmovej vyzbroji to ruší a ako sa to rušenie prejavuje? A ešte jedna otázka, čo by sa muselo zmeniť na trati, ak by sa odmietlo/nebolo možné riešenie v Pendoline?
Akože je to s tým najdlhším tunelom na Slovensku ?
Furt som myslel že ten Bujanovský u Margecan. (???)
Fakt neviem, nechám sa poučiť.
////a ktorý je tretí najdlhší ? ///
Tlmivkovy vozen, potom este tlmivkovy vozen tlmivkoveho vozna, pripadne pomocny tlmivkovy vozen... Co su toto za riesenia balkanskeho typu? Hroza, aby mi kolajnice hobloval este nejaky chobotsky zblbostivozen.
No bol sa mrknúť na tie kocky a keď som robil fotiek istý pán si ma pomýlil zrejme s nejakým úradníkom a musel som mu prisľúbiť, že tam dáme čoskoro aj semafór. ?
Ty kokso.
Takže na trati z Dolnej Štubne (vďaka Esíčkovi za upozornenie, uviedol som nesprávne Horná Štubňa, čo je už iná trať) do Banskej Bystrice som sa rozhodol spočítať počet výklenkov v tuneli, uvádzam v poradí uvedenej cesty: 111 - 0 - 3 - 3 - 7 - 25 - 14 - 22 - 7 - 8 - 2 - 5 - 1 - 0 - 1 - 0 - 9 a 6. Mostov, od veľkých nad útesmi (ba aj priamo medzi dvoma tunelmi) a potôčikmi, som napočítal takmer 20. Prostredie v okolí trate je oveľa romantickejšie, než na trati BB-Červená skala-Margecany, takže naozaj to za tú "podívanú" stojí. V údolí, na cestnej komunikácii v Dolnom Harmanci stojí pamätník robotníkov, ktorí zahynuli počas dvoch rokov výstavby trate (tuším 1936-38, ak som dobre videl).
KVKV
Za desať rokov bude z dielní ťažkej údržby vozovňa pre rykše, z výpravnej haly hypermarket na bicykle a voz koňky ponúknu na odpredaj ako nadbytočný.
Cestu do USS slávnostne pripoja k pešej zóne ktorá vtedy bude už siahať ku kruhovému objazdu (pre bicykle).