Ukaz, co vracaju do povodneho stacu ? .. A za dalsie, zda sa ti, ze prerobili zase cele LV ? Mne nie. Su tam zmeny, ale nie markantne. A to, ze v minulosti tvrdili, ze tento system je dobry, to mali pravdu. Prvotne LV vypracovane Ing. Nagyom, bolo dobre. Ale prisli "odbornici" na dopravu = starostovia a rozne spekulantske zivly, manipulujuce so snurkami mesta a povedali, ze tato linka nie a tato ano, ale inou trasou, lebo tam robi moja manzelka. Povedz, kto to pokaslal ? DPMK, alebo mesto ? Ja skor typujem toho druheho vinnika. Ten prvy moze len za to, ze to spustil aj za okolnosti, ze zacal odliv vodicov a nebolo ani vozidiel. Za "nemotornost" spaskvileneho LV moze mesto Kosice.
L30 bude, resp. v novej uprave LV je zriadena kvoli tomu, ze starostka furce chcela mat priame spojenie sidliska so stanicou. Pokial by sa ale zase malo nieco menit, kvoli "doklepnutiu", tak urcite tu L30 vezmu. Je tam preto, aby bol klud. Zatial...
Viac ako 50 km/h si trolejbusom nesla. To bola iba tvoja naivna predstava. Malokedy a malokde sa stane, ze s trolejbusom pojdes viac ako 50tkou. Nabuduce viac sleduj tachometer cez sklo u vodica
Coho sa ten dopravny podnik chyti to pokasle.Miesto doladenia sucasneho systemu na ktory si ludia konecne zvykli opat vsetko prehodi a pokasle.Rok tvrdili ze tento system je dobry a zrazu vratia vacsinu do povodneho stavu.Uz by bolo nacase vymenit tych politickych amaterov vo vedeni aj na magistrate ktori urcuju nezmyselne pocty kilometrov.Hlavne ze ich kilometre na autach ktorymi chodia do roboty sa skrtat nebudu a budu sa nadalej preplacat z nasich dani.
1. "Linka 17 bude mať vzhľadom na značné dopravné zápchy na trase, meškania a nepravidelnosť charakter doplnkovej linke so zodpovedajúcim intervalom a s nadväznosťami na rýchliky"? To maju dufam na mysli po zacati vystavby Auparku lebo tvrdenie ze linka 17 mala doteraz meskanie je somarina.
2.V tom zozname mi chyba Slovenska ulica..doteraz tam chodila linka 30.
3.na linke c.30 ktora zabezpecuje podobnu trasu ako linka 27...cize rovnaky ciel su intervaly 30 min a 8 min....zaujimalo by ma ako nasadia toto ako pripojovy spoj na linku 17 ked ta ma odchody kazdych 20 minut....
4.Co je to za blbost priradovat linku 20 k Furci ked ta sa o Furcu tak akurat skrtne...to len aby vyzeralo ze viac autobusov?
5.Linku 27 zrusit.Dat linku 25 na stanicu a pokracovat dalej do Polova(do Polova kazda druha alebo kazda tretia).
odpoveď na otázku číslo 3 : v KE niekedy boli skutočné zrýchlené spoje? Nevšimol si. To by boli len linky, ktoré boli označené špeciálnou číselnou radou s jazdnou dobou takmer úplne rovnakou, akú mali bežné linky. Takže ich zrušenie, resp. nahradenie bežnými linkami, je správny krok.
K otazke cislo 1 neviem odpoved, ale ked je bez zmeny trasy, tak asi ANO. Cislo 2: Nie trolejbus je na vine, ze s nim VODIC jazdi pomaly. Raz a navzdy si to zapamataj. cislo 3: L55 bola precislovana na Lx8 (x= nejake cislo), s celodenoou prevadzkou. Naco ti je dalsia L55 ? A L50 sa proste zrusila, lebo nemame vozokilometre. Namiesto nej sa posilnila linka L15, na ktoru sa dali klbove vozidla a "spravidelnila" sa casova obsluznost zastavok. Suma sumarum: Takto "nakonfigurovana" L15 bude podla vsetkeho lepsim prinosom ako terajsia L15+L50 dokopy. Aspon tak sa to javi. Nechajme to na prax.
" Na vedenie DPMK sa v auguste minulého roka po zavedení vtedajšieho nového linkového vedenia zosypala kritika odborníkov na dopravu, ale najmä Košičanov. "
--->>> ktorí odborníci na dopravu kritizovali to linkové vedenie? Starostovia ( ktorí si ho sami navrhli )
Inak, v zmenách je spomenutá aj L 52 - nie však zmenou trasy, ale tým, že bude jazdiť iba v špičke, čo jazdí aj teraz.
a ete ma zaujíma aký je rozdiel medzi tým, keby tú L17 nechali tak, ako je teraz aspoň sa tým niekam dostanem, ako L30 ktorú už teraz vidím prázdnu, pretože z Lingova Miú Zupkovej a Exnárovej neverím že dakto pôjde na stanicu 30 keď tu je L15 ktorá je omnoho skôr na stanici ... hoci treba ísť pešo ... škoda no že to takto zasa dokašľali, lebo tam asi veľmi kilometre neubrali
tak to potom máš veľmi dobrý odhad, lebo ísť dolu furčou 50km/h a nezastaviť minimálne raz, je zázrak.....alebo to bolo ešte veľmí dávno, ked sa to ešte dalo tak raz do dňa
inak som zvedavá, ako to bude teraz.... najprv L18 chodila na Furču, potom kvôli generačnej zmene ju presmerovali na Thc. Teraz im ju zoberú, pre istotu nenazvú žiaden autobus 18 aby sa nikto o neho nehádal a dajú na furču naspäť L18 s tým rozdielom že nebude už z Lingova zachádzať do mesta som zvedavá fakt, ako tento fakt príjmu Ťahanovčania, lebo tá 36 sa mi teda nezdá rýchlejšia ako 18 .... ale u nás v Ke je to tak, platí pravidlo naokolo bližšie
už sa mi stalo, že som išla párkrát aj vyše 50km/h a nestála som každé tri metre. a potom, keď to sú také pomalé spoje, tak nech slúžia ako "doplnková" doprava a radšej nech ide tá 38 ktorou sa dostanem rýchlejšie
nechápem, prečo sa sťažuješ na trolejbusi a na rýchlosť smerom dolu z furče, nikto zrejme nechápe, že trolejbusi kvoli trolejovému vedeniu nemôžu ísť na niektorých úsekoch rýchlejšie....a ten kto sa na to sťažuje, by bol asi radšej, keby išiel rýchlosťou 50 km/h a stál by každé tri metre.....alebo potom treba zasponzorovať aby boli peniaze na nové trolejové vedenie a troliky budú chodiť aj 50 km/h
25-ka je dosť využívana aj obyvatelmi sidliska, v case ked nic nejazdi spodkom sidliska (ako kedysi L36) musia cestujuci z konca cestovat kazdym spojom o 5 minut dlhsie po celom sidlisku, 25-kou je to na koniec sidliska rychlejsie a este sa mi nestalo aby som videl 25-ku prazdnu ?
môžem otázočku? pri L20 je písané KnVes - Lingov - Sečovská ale potom písané bez zmeny trasy - bude teda aj naďalej zachádzať na DH - Miú?
otázka č. 2. Linkové vedenie je spravodlivé, lebo na sídliská chodí rovnaký počet nosných spojov ... akože berte si toté trolejbusy šak to je najpríšernejšia doprava v Ke, proste naši šoféri na tom nevedia normálne ísť. Poviem Vám moju skúsenosť - išla som na skúšku a potrebovala som prestúpiť na L 18 pri tescu čo mala ísť na 10. išla som trolejom na 58, ktorý mal byť pri tescu niekedy na 05 a ... myslíte si, že som tú 18 stihla?? nieeeeee samozrejme, keďže sme išli dolu kopcom raketovou rýchlosťou 12 km/h.
otázka č.3 to prečo sa rušia zrýchlené spoje? teda najmä na furči?
V diskusii pekný príspevok, pekné čítanie na dobrú noc. Toto by mali v Korzári uverejniť. Alebo to Marek mohol dať aj na túto stránku. Ľuďom je to akosi jedno, pohundrú si, ale tým to končí.
Košicami idú chýry, že Dopravný podnik mesta Košice (DPMK) chystá opäť zmeny v linkovom vedení, údajne s platnosťou od 1. júla. Kompetentní však doposiaľ oficiálne nikoho, vrátane cestujúcej verejnosti, o svojom zámere neinformovali.
KOŠICE. Diskusné fórum na internetovej stránke imhd.sk, kde sú cestovné poriadky či trasy liniek, je už teraz plné pripomienok na margo chystaných zmien.
TA
" Na vedenie DPMK sa v auguste minulého roka po zavedení vtedajšieho nového linkového vedenia zosypala kritika odborníkov na dopravu, ale najmä Košičanov. "
--->>> ktorí odborníci na dopravu kritizovali to linkové vedenie? Starostovia ( ktorí si ho sami navrhli )
Inak, v zmenách je spomenutá aj L 52 - nie však zmenou trasy, ale tým, že bude jazdiť iba v špičke, čo jazdí aj teraz.