S499.1023: Mne o rušení nejakých regionálnych tratí hovoril jeden brnenský fíra, aj mi niektoré z nich ukazoval na schéme tratí ČD. No nejaké zrušené a neobnovené trate, aj keď ich nie je veľa, sú, nie? Ak máš iné info, tak to sem hoď. Inak na trati Brno - Vlárský průsmyk - Trenčianska Teplá predtým bežne premávali bez prestupu R a úsek bol využívaný. Dnes musíš prestúpiť minimálne 2x, niekedy až 4x, no hádam len železničný fanda takto pôjde. Ľudí už bolo veľmi málo, počítať sa dalo na prstoch. Keď prišli na to, že poklesol počet cestujúcich, mohli tam už z Brna poslať nejakú modernú a priamu motorovú jednotku. V Brne som si pozrel aj Pendolino. Najviac ma zarazilo, že výzbroj údajne ruší vlakové zabezpečovače, takže doviezť a odtiahnuť ho musela bežná lokomotíva. Vieš o tom niečo viac? Bude chodiť niečo také aj do BA?
BM
SHORTY: Suhlasim s tebou
1018, PAPYR : vsetko ma svoje vyhody a nevyhody, tak sa nenatahujte na hovadinach. Nie je jedno v akom polepenom voze cestujes, ale ci to , ide, ci je tam kulturne prostredie a kulturny vodic /a je ich dost/ .
PAPYR: Nemaj problemy co sa tyka tvojho nazoru na IQ voicov, lebo velmi velky pocet su dost inteligentny, ze by tromfli aj teba pan MUDr. Osobne poznam aj ING, Mgr ale aj RNDr vodicov, az by si sa divil. Ale titul nie je vsetko ako vravis. Poznam aj takych co nemaju poriadne ani strednu skolu ale su inteligentnejsi ako mozno ty alebo 1018.
PS: Inteligent nikdy nepovie, ze je inteligentny /stare prislovie a pravdive/
Co sa tyka znacenia parkovacich miest : VSA je prenajata odstavna plocha mesta, este aj ciary tam musia nastriekat cestari.
A este k cackackam vozu : nech su, pokial sa vodic citi dobre v tom prostredi tak je to dobre, pokial nie je to dost na figu, lebo sa neciti dobre. vodici vedia velmi dobre svoje cisla aj osobne, dokonca aj kolegov.