Reply on: m2001 #46079:
Áno, to by sa dalo využiť, súkromné spoločnosti by mohli prevziať aj linky do Pereša, Poľova, Lorinčíka, potiahnuť to do Malej Idy a do Šace. Tiež Budimír a obce popri diaľnici, DPMK by sa zameral iba na mesto. Linka by ale neprinášala taký obrat a zisk, ako keby ju prevádzkoval sám DP, no zas by odpadli problémy s vozmi, ktoré by si spravoval a udržiaval sám prepravca.
Teraz vazne: Nezvysila by sa cena za ten dlhsi usek tym, ze trat je v BKV paneloch? Mozno blbost, len sa pytam. Keby aj to bolo 120 mil., radsej ich pouziju na nakup 20 kratkych CNG, nez na rekonstrukciu trate.
Yogi616
Inač čo som dnes počul,tak "IKSKO" chodí jak sa mu zachce.Niektoré autobusy nezastavovali na ED zastávkach (smer VSS,x),ale na bežných autobus.zastávkach,však načo...