Po Slaneckej by regioelektrička neprešla určite, no podobne je to aj na Kuzmányho alebo Hviezdoslavovej a rekonštrukcia pri športovej hale má byť v súlade s normami pre KORID. Všetky rekonštrukcie by sa tak mali robiť, lebo ak sa KORID zavedie, nebude sa predsa nedávno opravený úsek opravovať ešte raz. Teda ak sa opraví trať na Jazere, bude úsek zjazdný od VSS až po konečnú, no to ale neznamená, že tam zákonite regiotram jazdiť musí, iba to, že môže.
V prevyseni by som problem nevidel. Ale nie som si isty, ci by regiotram bol schopny jazdy po jazerackej trati v sucasnej podobe. Napadlo mi, ze po jazere by mohol byt prejazd v pripade mimoriadnej udalosti na zel. trati. Ale to je tazke sci-fi.
To viem, ale nevidím dôvod na to, aby sa to neurobilo podľa parametrov pre KORID. Náklady by nemali byť o nič vyššie, výhybky tam nie sú. Neviem aké stúpanie zvládajú regioelektričky, jedine ak by bol toto dôvod.
Po týchto budú jazdiť električky, ale mohli by aj vlaky. Ak sa rekonštrukcia bude robiť tak, aby bola kompatibilná so systémom KORID (plánovaná intergácia prímestskej a mestskej koľajovej dopravy), tak po trati by mala bez problémov prejsť aj regiotram - električka, ktorá môže jazdiť aj na železnici, aj po mestských dráhach.
Teraz porovnávam fotky klasickej 941 a 3210, veľmi ten voz nepredĺžili to je len opticky klam, uplne dole ju možno predlžili o 3cm a hore sa to zda o viac pretože tym chýba ten čierny vetrak od motora a nie je skosené čelo, takže opticky klam.
Akurat mi ostava zahadne prečo ten zadok neskosili ako to bolo.
Neviem si pomôcť, ale náhodou nevymenili celý zadný článok z novšej rady? Zložitá oprava rámu + výmena čela sa mi zdá veľmi zložitá záležitosť, asi je jednoduchšie vymeniť celý článok. Zajtra sa skúsim na 3210 pozrieť "zblízka" na Hornádskej...
Nodes