Reply on: pedro77 #45921:
súbeh L 5 s L 6 by sa musel ošetriť - najvhodnejšia by bola asi dokonalá koordinácia s tým, že v rannej špičke by pochopiteľne L 5 nepremávala. V popoludňajšej by ju pre zmenu mohli nahradiť spoje L R1. A samozrejme v sedle by 1 spoj každú hodinu predstavoval spoj L R1.Hm, teraz ma však napadá, že na L 6 je sedlový interval 15 minút, čo by znamenalo 3 spoje L 5 každú hodinu, a to je už priveľa. Takže skôr by sa mohol zrealizovať variant s 1 spojom L 5 a s 1 spojom L R1 za hodinu, čo by dávalo spoločný 30-minútový interval, ktorý by sa ideálne vložil medzi spoje L 6.
Cez víkendy by nebol pri 20-minútovom intervale problém - nenavýšil by sa ani počet vozkm oproti stavu, ktorý tu bol kedysi počas celodennej premávky L 5, keďže by sa s L R1 dopĺňala na 20-minútový pravidelný interval.
Re #45932 jt: práveže u nás sa veľmi reálne rozhadzujú vozkm - viď L typu 52, 52L a pod.
Peter55