Reply on: S499.1023 #4491:
To treba poslat Ing, Pertinaxovy v BA
Skutočne, stav je neúnosný. Pred priecestím čakajú v dvoch pruhoch kolóny bežne aj 6-8 minút aj viac. V praxi to znamená, že neprejazdné v určitých smeroch sú aj križovatky vzdialenejšie od priecestia, pretože všetko sa upcháva.
S Dopravákom sme dnes mali šťastie na samé excelentné výkony, na niektoré z nich ani tento prívlastok nestačí. Keď sme jedného trombelusáka chválili za štýl jazdy, povedal nám, že "jazdí tak, ako mu to umožňuje trolejové vedenie". V praxi to znamenalo po rovine 65 km/h, po výhybkách 40 km/h, do zákrut s jazdou a pod. Paráda!
. Keby DP mal dostatok NP, bolo by mozne dalej pridavat do CP poznamky "tento spoj vykonava NP elektricka"? Napr. v spicke 2x, v sedle raz do hodiny (samozrejme nemyslim celodennu prevadzku). Lebo ak nie, tak potom co s nimi? Skoda by ich bolo nechat stat vo vozovni.
KVKV
Tá databáza je fakt slušná práca, uvítal som hlavne autobusy, ktoré som nemal kompletne podchytené. Jedine ,čo by som doporučoval, je oddeliť električky od busov, nepriemne sa do toho pletú busy z prvého číslovania -rada1 až 100..., už aj preto, že to bola samostatná rada nezávislá na električkách.
V električkách som našiel niekolko chybičiek, postupne zašlem opravy, včetne doplňujúcich údajov. Ak budeš mať záujem. Bolo by dobré to potom aj zverejniť na stránke imhd. Mám čiastočne spracované aj prečíslovacie rošády u T3.